Onun kim olduğunu merak ediyordum. Kim ki o ? Gözleri dönüşüyordu. Ya of ben yanlış gördüm kesin. Okul için hazirlandim. Ve arabamı alıp okula gittim. Okulda ilk ders e girmedim ve voleybol oynamaya gittim. Kızlar takımı kurmuş bekliyordu. Yan tarafta da o vardı ve basketbol oynuyordu. Ona hiç bakmadan voleybol oynadık. Voleybolcular topu bana atarken kız çok hızlı attı ve kafama darbe aldığımı sanmıştım. Ama o geldi beni 1 eliyle tuttu ve sonrada diğer eliyle de topu tuttu ama top patlamıştı. Ona teşekkür ettim. Ve boynumun yanına yaklaştı öpecek sandım ama beni bir anda itti ve yere düştüm. Özür diledi bir daha kine dikkat et dedi ve gitti. Ve voleybol oynamaya devam ettim. Oynarken çok yoruldum ve kenara oturdum. Yanım geldi arkadaş olmamazmiyiz dedi ve oradan ayrıldım. Saate baktım. 4. Dersin teneffusundeydik. Yemek yeme teneffusu. Yemeğe indik. Yemek yedim ve dondurma yemeğe gitmek için selen i aradım. Onunla birlikte okuldan çıktık. Dondurma yemeye gittik. Olan biteni ona anlattım. Bana belkide o insan değildir dedi. Ve onun normalde bizim gibi 20 değil 23 yaşında ve astronot olduğunu söyledi. Ben şoklardaydim. Hemen eve gittim ustumu deistirdim acaip ter kokuyordum hemen banyoya girdim sacimi yikadim sonra dustan cikinca rolon surdum ve yatagim ustune oturdum. Pijamalarimi giydim bilgisayarın başına oturdum. Vampir ile ilgili bilgiler aramaya başladım. Gözlerinin rengi dönen aşırı güç hız tutkunlugu ölümü tartışılabilir ve her yerde nefes alabilen bir varlıktır. Bu bilgileri öğrendikten sonra hiç korkmasın ve yarın olmasını iple çektim. Uyku için yatağa yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UCARIYDIK!
RomansaSeni nerden buldugumu ve senin beni nasil buldugunu bilmiyorum ama hqyatimda nuyuk rol oynayacagin kesin--