Rose Capitolul 1

25 2 0
                                    


Rose e o fata : drăguță, dar frumoasa, cuminte, deșteaptă, inteligenta, curajoasa, talentata și mai multe alte calități care le mai are.
Ea așteaptă cu nerăbdare sa vina vara și sa meargă în Spania la mama ei.
Ea este foarte cuminte în sensul ca nu vorbește cu băieți pe Facebook, doar cu fete și s-ar dori un prieten, dar crede ca nu are aceasta șansă în România și ar avea șanse în Spania, dar totuși Rose nu se considera o frumusețe rara și ii e cam teama ca nici în Spania nu va găsi un băiat care sa o iubească asa cum e ea.
Rose are 14 ani și e hotărâtă știind ce vrea.
Am uitat sa menționez ca tatăl ei e taximetrist și anul acesta nu vrea sa vina cu ei în Spania.
Zilele trec repede, iar Rose așteaptă cu nerăbdare ziua în care va merge din nou în Spania, fratele ei Lucas o încurajează, ii este alături și o sfătuiește sa aștepte căci timpul le rezolva pe toate. Lucas fratele ei are 17 ani este traducător.
Rose își iubește fratele și la fel cum el e alături de ea asa e și ea alături de el. Lucas știe cea mai mare dorința a lui Rose, dat nu i-o poate îndeplini, pentru ca el știe ca sora lui o să-și găsească la momentul potrivit pe cineva potrivit. Lucas are încredere în Rose și o considera cea mai frumoasa fata chiar dacă ea nu se considera frumoasa. Pentru el sora lui e perfecta asa cum și pentru ea el e perfect. Datorita fratelui sau Rose mai uita de faptul ca nu are iubit și ca își dorește unul.
Rose are o familie de care s mandra și ar schimba-o pentru nimic în lume. Se bucura forțele nu e genul de băiat cu droguri și sa fumeze etc.
Rose adora sa citească mesajele fratelui sau cu iubita lui Lola. Lucas nu e deranjat de asta, deoarece își iubește prea mult sora s-o lase, știind ca și ea vrea sa fie în situația lui (adică sa aibă iubit). Timpul a trecut, iar Rose pleacă Spania cu fratele ei. După ce au ajuns acolo și-au luat plini de fericire mama, plecând spre casa. După câteva zile a cunoscut un băiat cu ochi verzi și brunet și au început sa se cunosca. Când acel băiat a întrebat-o dacă vrea sa fie împreună Lucas era prin apropriere și a spus,, Dacă îmi faci surioara sa sufere în secunda doi ești mort "
Apoi Rose începu sa rada, a că da ca accepta, iar Alejandro i-a zis :,, Stai liniștit cumnatele ca Rose e viata mea de azi în înainte"

Bună eu Oana, eu și cu prietena am făcut povestea asta, sper sa va placa. Scuzebdaca sunt câteva greșeli. Rămâneți cu noi sa vedeți continuare!!! Da prima data e plictisitor, dar mai încolo va fi scene de iubire, de drama etc..

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum