En başlangıçda, hayatta hiç kimse ve hiç bir şey yokken, tek bir kişi var. O, Allahdı. Allah büyükdür. O, herşeyi görür ve bilir. Ondan hiç bir şey gizledemezsin. Sonra Allah insanları yaratmadan önce 2 varlık yaratmışdır. Melekler ve Şeytanlar. Melekleri nurdan, Şeytanları ise ateşden yaratmışdır. Şeytanları yeri sonsuzadek cehennem, meleklerin yeri ise cennetdir.
Bundan milyon yıllar önce. Soyadı Monly olan ve tüm şeytanlardan daha "şeytan" olan bir şeytan ailesi vardı. Bu ailenin çocukları, yani Charlie ve Marly ikizleri kendilerine kendilerince çok iyi olan bir eğlence bulmuşlardı. Günahsız insanların kanını içmek. Yani vampirlik. Evet, onlar vampir olmuşlardı. Ve Allah bunu kabul etmedi. Aksine onları lanetledi. Birer vampire çevirdi. Şimdi onlar hiç bir kötülük yapamıyorlardı. Ama sadece melekleri göre biliyorlardı. Onlar meleklerden yardım istemişlerdi. Ama melekler onlara katiyyen yardım etmediler. Bundan sinirlenen vampir şeytanlar melekleri göre bildikleri için onları tuzağa salıp kanlarını içiyorlardı. O sırada ölen onlarca melek vardı. Ama en çok meleği ölen aile McQuarel melek ailesiydi. Bu soyda 12 kişi melek, vampir şeytanlar tarafından öldürülmüşdü. Sonra ikizler, yalnız kendilerinin dileğiyle şeytanları ve vampir gibi lanetlenmişleri öldüre bilen birisinin, yani Brusun yanına gittiler. Brus iyi bir insandı, ama ölümsüzdü. İkizler çok yorulmuşdu. İntihar etmek istiyorlardı. Brusdan ölümlerini dilediler. Brus sa onların dileğini kabul etdi, yani onları öldürdü. Artık o zamandan beri bir Monly - McQuarel ailelerinin kan davası gidiyordu.......
4 kişiden oluşan küçük Monly şeytan ailesi vardır ve onlar her zaman etrafa kötülük ve zarar vermekle meşguldürler. Anna Lily kocasını hep aldatmakla ve küçük kızı Lucye kötülük yapmayı öğretmekle meşguldür. Aynı zamanda baba Josh oğlu Jolye öğretir. Çok yakında 2 çocuk da çok iyi kötülük yapmayı öğrenirler ve şeytanlar aleminde görünmemiş zararlıklar ve kötülükler yaparlar. Onlar hem de insan bedenine girmeyi de öğrenmişlerdir. Lakin McQuarel melek ailesinin çocukları Elly ve Sam yaptıkları kötülükleri için onlara hep karşı çıkarlar.
Aradan 7 yıl geçmişdir. Joly çoğu zamanını 23 yaşlı Daniel adlı yakışıklı bir erkeğin bedenine girerek kadınlarla tozup-gezmekle, onlara güzel görünmekle geçirir. Çünki o, bir kadın düşkünüdür. Ama Jolynin sevmediği ve hiç dayanamadığı tek bir şey vardır. Kadınlara güzel görünmek için iyi olmak. Bunu zorla olsa da yapar. Çünki, tanıdığı tüm şeytan kadınlar çok çirkindir. O, 1 günde onlarca kadınla zaman geçirir. Ama bedenden çıktıkdan sonra tüm bu kadınlardan dayağı da çok iyi bir insan olan Daniel yer.