Benim adım Deniz . Şuan İstanbul'dan yazıyorum. Ailem ben küçükken beni terk etmiş.Beni buraya yani yetim haneye bırakmışlar. Gercekten onlari gormeyi cok cok isterdim . Ne yapalim ki bu imkansiz. Biliyomusunuz cok ozeniyorum anne ve baba ile dolasiyorlar okadar mutlu gozuyorlarki onlarin yerinde olmak icin elimden geleni yapardim ....
Şuan 8 . sınıfa gidiyorum.Ben yetim hanenin yanındaki Mustafa Kemal Orta Okuluna gidiyorum. 7/A sinifna gidiyorum. Arkadaslarim hepsini de cok seviyorum tabiki. Bide bu sene TEOK sınavına giricem iyi bir yer tutturmayi düşünüyorum. Puanı derslerdeki notlar çok etkiliyormus benim notlarim iyi oldugu icinde avantajliyimda biyandanda tabi sinva girecegim icinde sitrese giriyorum tabi..
Bide benim cok tatlis kedim var adi Şirin onu sevdigim zaman butun negatif enerjimi aliyor onu yurta degil disarida seviyorum çünkü yurta sokmak yasak oldugu icin ona yetimanenin bahcesinde kucuk kulubeye benzer bir yer yaptim hergun onu seviyorum beslemeyide ihmal etmiyorum..
Bide benim yakin arkadasim var adi Zeynep aynı odada kalıyoruz tam benim karakterimde bir kiz onunla konustugumda bütün sikintilarima çözüm buluyorum..
Şimdilik bu kadar günlük yarın sınavım var inşallah çok yüksek not alırım AMİN yarın yazmaya devam ederim görüşürüz ...