Hayvanat bahçesine çok eylenerek gittik. Gittiğimiz arabayı süren abi benim şarkı açması için verdiğim filaşı taktı.Tabi ben en sevdigim sarkılar çaliyordu. Otobüsün içinde bir çoşku bir şamata bazıları çalan şarkı söylüyor bazıları, sobet muhabbet ediyor.Tabi bende hem şarkılara eşlik edip konuşmalara katılıyor, arkadaşlarımla şakalaşıyorduk.Hayvanat bahçesine vardık. Ve hayatımda ilk defa zürefa,maymun, yılan,aslan vb. gördüm . Gerçekten muhteşem bir gezeydi.Maymunun bitanesine muz verdim açtı ve muzu yemeye başlada okafar şirin ve tatlıydı ki onu izlemeye dalmışım bi baktim ki hiç kimse yanım da yoktu...
Öğretmenimzle gelmistik. Ama ögretmenin umurundamıyımki beni bırakıp geziye devam etmisler.Tabiki öyle değildir ben sinirmden söylüyorum ama insan bir etrafına bakar gelmeyen başka çocuk varmı diye...
Neyse sonra ben onları aramaya başladım"İnşalah beni unutup gitmezler. İnşallah arkadaşlarım benim olmadımı fark eder bunuda öğretmene söyleyip beni armaya başlasınlar." diye içimden dua ettikten 6-7 dakika sonra karşıma çıktılar.Onları görünce hepsine biranda sarılmak istedim.Sonra öğretmen beni bir azarladı bir azarladı benim açıklamama yapmama, kendimi savunmama izin vermeden bana çenemi kapatmaı ona cevap vermememi söyledi (Kedini beyemiş gıcık hoca ne yaparsın işte manklı düşünemiyor.). Neyse işte Zeynep benim olmadımı fark etmiş.Hocaya söylemiş ,onlarda beni aramaya başlamışlar sonra işte benle karşılarştılar veya budular.Artık o kadar korkuyordumki beni unutacaklar diye tekrardan unutulmamak için biryere fazla bakıp dalmamaya çalıştım.Ne korkuydu ama..
Son olarak hayvanat bahçesi çıkında bir dondurmacıya gidip dodurmamızı yedik ve öğrenci arabasına bindik.Dönüşte tekra benim fılaşım taktırdım. Gene şamatalarla ve şarkılarla eyelene eylene yolumuz bitti.Yetimhaneye bırakıldımız zaman saat19:30 geliyodu. Hemen Zeyneple elimizi yüzümüzü yıkadık. Sonra ben hemen eile günlüğümü aldım.İşte şimdi bunları yazı yorum.Yolculuğun verdiği yorgunuktan dolayı çok yorgunum yatğıma gidiyorum yarın okulada ki olan bitenler yazmayı unutmam görüşürüz...