Moartea

937 43 5
                                    

Eu sunt Kim, o fata de 17 ani care locuieste intr-un oras din America. In ciuda faptului ca sunt cea mai populara fata din scoala nu am nici un prieten-_-...
As vrea sa am pe cineva cu care pot sa vorbesc tot ce am pe suflet, cineva care sa ma placa pentru ceea ce sunt, sa ma inteleaga...
Intr-o zi mama a murit intr-un accident de masina si trebuia sa locuiesc impreuna cu tatal meu alcoholic si cu fratele meu Richard. El era mereu preferatul parintilor. Tot ce auzeam de la ei erau: "Vai Richard, ce grozav esti!" sau "Kim, de ce nu poti sa fii si tu ca fratele tau Richard?"
Pe mine ma tratau ca pe un mare nimic.
Intr-o zi, cand eram la scoala, la baie, cand a venit Andreea (a doua cea mai populara fata) la mine cu un cutit si m-a injunghiat in burta...
Oare eram moarta?
M-am trezit intr-un pat de spital. Atunci l-am vazut pe tata venind spre mine. Ultimele cuvinte pe care mi le mai amintesc sunt:
-T(Tata):asta e ultima ta zi. Ai facut destul rau omorando pe mama ta. E timpul sa dormi...
El imi infige de nenumarate ori cutitul la zona inimii, ca sa se asigure ca sunt moarta.
Totul era negru.

M-am decis sa scriu o carte despre creepypasta. Urmatorul capitol va fi mai sangeros. Nu toata cartea va fi asa...
Scuzati greselile de scriere^-^

Creepypasta FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum