1.Bölüm ilk başlangıç

7 1 0
                                    

Her zamanki gibi yine annem ve babam dışarıda idi. Ama bu sefer annem ile babam çok gecikmişti.
Onları merak etmeye başlamıştık. Kardeşimle birlikte camdan bakıyor ve onların gelmesini bekliyorduk.
Birden bire bir ses duydum ve kardeşime seslendim. Sen mi çıkardın bu sesi. Kardeşim deniz hayır demişti ve ben çok korkuyordum. Denize korkmaması gerektiğini ve benim onu koruyabileceğimi söyledim. Sonra beraber televizyonu açtık. Haberler vardı ve ne yapsak da kanal değişmiyordu sanki hiç kanal yoktu korktuğumuz için televizyon açık kalmıştı. Mutfağa gidip yiyecek birşeyler alıcaktım. Ama geri döndüğümde. Televizyon kapalıydı ve kardeşim denizi hiçbir yerde görememiştim korkmaya başlamıştım heryeri aramıştım ama bulamamıştım oturup ağlamaya başladım .Sonra birden bi ses geldi dolabın içindeydi.Acaba ne vardı. Yavaşça yere doğru eğilip dolabın kapağını yavaşça açtım . Ve kardeşim ordaydı çok mutlu olmuştum ve içime büyük bir rahatlama gelmişti. Onu alıp hemen yukarıya odamıza çıktım ses duyduk kapı sesi biri kapıyı açıp içeriye girmişti. Gidip baktım kapı açıktı. Kapının önünde biri vardı adamdı galiba ben hemen kaçtım odamın kapısını açmaması için dolabı önüne çektim babam olabilirdi ama bilmiyordum. Bekledim gerçektende babam dı bana seslendi. Kapıyı açtım ve karşımdaki kişi babamdı. Bana annemin öldüğünü söyledi. Trafik kazasında öldü dedi. Ama bu işte başka birşey vardı ,ve ben bunu öğrenmeliydim . Odama girip yatakta düşünmeye başladım ve uyuyakaldım.Sabahı beklemek zorundaydım.

Gizemli EvTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang