Dnes je deň mojich 19. narodenín. Vstala som a šla si spraviť rannú hygienu. Dala som si make-up, linku, riasenku a na pery matný rúžový rúž. vlasy som si zopla do jednoduchého rozcuchaného copu. Mám dlhé blond až biele vlasy, takže vyzerajú dobre skoro vo všetkých účesoch. Dala som si na seba biely croptop ,kožené legíny s vysokým pásom, biele conversy, zlaté doplnky a šla som sa najesť. Dole už raňajkovali rodičia. ,, Ahoj Zoe, ako si sa vyspala?"opýtala sa ma mama.,, Dobre." odvrkla som. Naozaj nemám náladu sa rozprávať, tak som si zobrala syrový toast a vypadla som do mesta, kde som sa mala stretnúť s mojou najlepšou kamarátkou Ninou.
>>>>>>>>v meste <<<<<<<<
,, Ahoj" pozdravil ma známy hlas.
,,Ahoj Nina, ideme na kávu?" povedala som nadšene, lebo kávu milujem.
,,Môžme, ale vieš čo je dnes za deň." povedala tajnostkársky.
,,Veď áno viem,ale nejak to neriešim."posledné roky už narodeniny neriešim.
,,Zoe, odviaž sa! Veď máš narodeniny!"zakričala
,, Poď, už pôjdeme."povedala a po chvíli sme už boli v kaviarni.
Všade bola tma.,, Prečo tu nikto nieje?"opýtala som sa. Ona sa iba s úsmevom otočila a zapla svetlo.
,,Všetko najlepšie!" začali kričať ľudia, ktorých som po hlase spoznala. S úsmevom som sa na nich pozrela. Boli tam všetci, všetci ktorých som poznala. Slzy sa mi tlačili do očí. Mama, otec, kamaráti,rodina a... Jeremy. Môj priateľ. Prišla som k nemu a pobozkala som ho. V ten moment som bola najšťastnejší človek na svete. Sadli sme si k stolu a Nina doniesla tortu. Bola v tvare srdca a na vrchu bolo napísané Zoe 19 čokoládovým písmom.
,,Všetko najlepšie láska."zašepkal Jeremy.
Hneď ako mi to povedal,začala som sa ešte viac usmievať a bez rozmýšlania som sfúkla sviečky.
,,Odkrojíš prvý kúsok Zoe?" Opýtala sa ma Nina a ja som súhlasila.
Rozkrojila som prvý kúsok a hneď ako som ho šla zjesť pribehol Jeremy, zobral kúsok do ruky a pleskol mi ho do tváre. Všetci sa začali smiať a Jeremy zo mňa začal jesť polevu.,,Máš jedno štastie že ťa milujem." Povedala som Jeremymu namrzene.
,,Ja ti to v noci oplatím." Povedal s úškľabkom na tvári.
,,Na to som čakala." Žmukrkla som.
Potom ku mne prikráčal Adam s Lucy,mimochodom moji dosť dobrý kamaráti, ktorý spolu chodia od svojich 14 rokov a podali mi krabicu s nápisom "pre Zoe". Otvorila som ju a neverila vlastným očiam. V krabici bola jedna letenka do New Yorku.
,,To je pre mňa?" Opýtala som sa udivene.
,,Jasné že hej." Povedal Adam.
Okamžite som ho objala. Ale počkať je len jedna...
,, Ak sa smiem opýtať, prečo je tá letenka len jedna?" Povedal Jeremy. Bože on mi vždy číta myšlienky, je to moje zlatíčko.
,,No mysleli sme že by si mohla chvíľu oddýchnuť aj od teba." Povedala Lucy s takým výrazom nevyniatka.
Pozrela som sa na letenku a skríkla som:
,,Čože? Odlet je zajtra? A idem na dva mesiace? A kde budem vôbec bývať?
,,Bývať budeš u môjho dobrého kamaráta, neboj je neškodný." Povedal Adam.
,,Bože ďakujem vám!" Silno som ich obidvoch objala, keď v tom ma niekto chytil za ruku. Jasné že to bol Jeremy.
,, Zlatko nemôžes mi takto odísť"
,, Jeremy som dospelá a musíš mi aj trochu veriť predsa! Veď si počul Adama, vraj je ten chlapec neškodný!"
,,Tebe verím ale po New yorku behá ešte veľa chlapov."
,, Ale to aj na Slovensku."
,, Ale tu ťa mám pod dohľadom!" Zakričal.
,, Takže ty ma chceš strážiť hej? Už sa s tebou nebudem o tomto baviť!" Odišla som preč.
>>>>>>>>ráno<<<<<<<<Veci som mala už zbalené tak som sa rozhodla ísť spraviť rannú hygienu. Potom som si urobila makeup. Dala som si riasenku, mačacie linky a matný rúž svetlo ružovej farby. Ešte som si namaľovala obočie a vyžehlila vlasy. Obliekla som si biele body s výstrihom do V, tozrhané boyfriend rifle s vysokým pásom na nohy som si dala biele nike botazky. Rýchlo som sa najedla, rozlúčila s rodičmi a šla na letisko taxíkom. Ináč by ma odviezol Jeremy ale bola som na neho naštvaná. Ja si predsa môžem robiť čo chcem...
Ahojte tak toto je moja úplne prvá kniha ktorú som začala písať👌 dúfam že sa vám aspoň trochu pozdáva a keď máte nejaké pripomienky kľudne píšte do komentov💕
Džubi❤️💕
YOU ARE READING
New life
RandomPríbeh mladého dievčaťa, ktoré nechcela meniť svoj život ale osud je osud...