Mitt namn är Nova. Nova, Nova, Nova. Supernova?
Det är bland det sorgligaste jag vet faktiskt. Mitt namn alltså.
Bortsett från mina gråa och livlösa föräldrar, att hela världen går under, just nu, och ganska mycket mer faktiskt.Det finns inte mycket att säga om mig.
Mitt största intresse är att lyssna på Jojje Wadienus (det var ett ganska torrt skämt, sänt brukar jag hålla på med).
Min favoritlåt när jag var 5 år var "jag är det fulaste som finns" med Jojje. Det är också ganska sorgligt faktiskt.
För öronen är röda. Står rakt ut. Och näsan pekar uppåt. Som en strut. Och fräknar har jag en miljon. Och kinder. Som en kalkon
Jag liknar faktiskt mest av allt en get.
Men mamma säger att jag är det sötaste hon vet
För ögonen är små och skumma. Magen som en bongotrumma. Håret som en risig kvast
Och jag svajar som en mast
Jag lovar att jag är det fulaste som finns
Fast mamma kallar mig sin lille prins. För fötterna är små. Men tårna långa
Och tänder har jag alldeles för många. Och ögonbryn står på snedden. Men munnen går på andra ledden. Ja, jag ser ut som in i norden.
Ganska sorgligt.Jag simmar.
Nio gånger i veckan.
Hela tiden.
Mitt vattenläge är mer perfekt än Kardashians liv verkar, mer perfekt än det mest perfekta som ens går att föreställa sig. Det är ganska perfekt, men ändå inte tillräckligt. Enligt Mario.
Det är inget jag har tränat mig till, det är något jag föddes till, en välsignelse från Gud. Jag vet inte om jag ens tror på Gud, men när jag funderar på mitt vattenläge överväger jag faktiskt tron ibland.Min vän, Nalin. Det finns ganska mycket att säga om henne.
Det viktigaste enligt henne är att hon älskar Håkan Hellström. Det låter ju trevligt, men också som alla andra hipsters någonsin. Men Nalins besatthet av Håkan Hellström är på en helt ny nivå. Över allt liksom.
Hon är också otroligt beroende av hårfärgning, eller var beroende tills hennes hår bokstavligt talat föll av. Då rakade hon av det.
När hon hade gjort det (ja, det var jag som tvingade henne, för att jag fick stå ut med hår överallt i 3 månader. Pappa undrade om jag i hemlighet hade varit och träffat en otroligt fällande katt under 3 månaders tid. Ja det är sant) hade hon ångest i flera dagar. Och det ända hon gör är att klaga på att hon fryser om huvudet. Det är förståligt. Det ser faktiskt ganska kallt ut.Sedan är det Amie.
Hon gör våran vänskap lite gladare. Ibland.
Annars är hon ganska irriterande. För det mesta pratar hon om brutna naglar, misslyckade lim plumpers och dåliga foundations.
Jag älskar mina vänner, för det mesta.