Veee yeni bölümümüz de hazır.Başlıktan da anlaşılacağı gibi karakterlerimiz 8. Sınıf.Bakalım bu bölümde bizi neler bekliyor? Keyifli Okumalar !
Zümra ' nın Ağzından :
Eve geldiğimden beri bu konu hakkında kafa yorup duruyorum.Acaba neden hocalar bize hayatımızın akışını belirleyecek, şu çok önemli Teog ( ! ) hakkında hiç bir konuşma yapmamışlardı !?
Sanki birbirleri ile anlaşmışlarcasına hiç biri tek kelime bile etmemişti.Belki de ilk gün olduğundan bize nasihatler vermeyi daha sonraya ertelemiş olabilirlerdi.Her neyse sonuçta yarın her şey ortaya çıkacak.Yani ben en azından öyle umuyorum.
Yatağıma uzandım, kendimi rahatlamaya çalışarak derin bir nefes aldım.Gözlerim yavaş, yavaş kapanmaya başlamıştı.Bir süre sonra ise rüya alemi bana kapılarını açmıştı.******************************************************
Buğlem ' in Ağzından :
" Abla, abla, abla hadi uyan. "
Gözlerimi aralamamla karşımda kardeşimi buldum.Görüntü yeni yeni netleşiyordu.
" N ' oldu ? Niye beni kaldırmaya çalışıyorsun ? Hem daha erken değil mi ? "
" Ne erkeni abla, hadi kalk.Neredeyse okula geç kalacağız. "
" Doğru ya, okul var değil mi ? Kendimi hala yaz tatilinde gibi hissediyorum. "
" Hadi ama abla acele et. Kahvaltı hazır."
" Tamam, tamam geliyorum. "
Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra koşarak mutfağa doğru ilerledim.Kardeşim masadaki yerini çoktan almıştı bile.Ben de kardeşimin yanına oturarak kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltıdan sonra okul hazırlıklarımı hızlıca tamamladım.Ardından tabiri caizse okula doğru kendimi son sürat tabanvaylarken buldum.
Okula geldiğimde sınıflar koşarak içeriye giriyordu.Ben de hangi sınıf olduğunu fazla umursamadan birinin arkasına takıldığım gibi sınıfıma doğru ilerlemeye başladım.
*********************************************************" Buğlem, çok geç kaldın.Nerelerdeydin ? "
" Yaz tatilinin rahatlığını maalesef ki hala üzerimden atamadım Zümra.Bu yüzden geç kalktım.Geç kalktığım için de her şey biraz daha geç oldu. "
" Evet, yaz tatilinden çıkınca bir dönem okulumuza alışma dönemi geçiriyoruz.Kısa zamanda alışırsın merak etme Buğlem. "
" Umarım Zümra, umarım. "
*************************************************
Zümra ' nın Ağzından :
Buğlem okula geç kalmıştı.Herhalde az sonra burada olurdu." İyi insan, lafının üstüne gelir. " Gerçekten de bu çok doğru bir söz. Buğlem düşüncelerimi okumuşcasına tam da lafının üstüne geldi.Neden geç kaldığını sorduktan sonra tekrar bir sessizliğe büründük.Bu sessizliği bozan ise az önce sınıfa giren hocamız oldu.
Evet, işte başlamıştık.Boşuna telaşlanmışım, hocalar tekrar eski hallerine döndüler.Gün boyunca hepsi de Teog hakkında konuştu.İşte size küçük bir örnek :
" Evet, arkadaşlar bildiğiniz gibi bu sene hayatınızın adeta akışını belirleyecek olan bir sınav var ; Teog ... Eğer ileride iyi bir meslek sahip olup, gelecekte rahat etmek istiyorsanız bu seneyi verimli geçirmek için çokça çalışmalısınız.Çünkü çalışmalarınız Teog ' ta size geri dönecek.Ne kadar çok çalışırsanız o kadar iyi bir puan kazanırsınız.Tabii iyi bir puanla pekala fen lisesine girebilirsiniz.Orada da aldığınız eğitim sayesinde istediğiniz, iyi bir üniversite de okuyabilirsiniz.Böylece geleceğiniz parlak olur. "
Bizi tek rahatlatan hoca, matematik öğretmenimizdi.Konuşmalarıyla tüm sınıfı motivasyon etmeyi başarıyordu.Çoğu hocanın aksine asla ve asla yapmacık davranmıyordu.Oldukça doğaldı ; davranışları, konuşmaları ...
Tüm sınıf - normal zamanlarda derse katılmayanlar bile - , hocayı büyük bir dikkatle dinliyor ve zevkle derse katılıyorlardı.Böylece dersimizi güzelce işliyorduk.
Hocamız bize testler dağıtıyordu, biz de çözüyorduk.Adeta sınıf önce bitirmek için birbiri ile yarışıyordu.
Derslerin bitmesiyle beraber Buğlem ile sınıftan çıktık.Birbirimize el salladıktan sonra tam yolcu yolunda gerek hesabı ayrılırken arkamdan bir ses işitmemle olduğum yerde donakaldım.Dona kalma sebebimin O ' na kızdığımdan mı, yoksa görmeyi beklemediğimden mi olduğunu bilemedim.Birisi bana sesleniyordu, hem de hiç hoş olmayan bir lakapla.
\\\ Heyecan dorukta ! Bu seslenen kim ? Acaba neler olucak ? Sevgili okurlar bir bölümün daha sonuna geldik.Umarım okurken keyif almışsınızdır.Değerli yorumlarınız bekliyorum. \\\
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoca Bir Dahi Çıktı #watty_destek #BYARIŞMA #BBbenikeşfet
AdventureSöze nasıl başlayacağımı bilemiyorum, sonuçta aradan uzun bir zaman geçti.Olaylar tıpkı kelebek etkisi gibi birbiri ardınca ilerledi.Her şey İngilizce hocamızın atanmasıyla birlikte başladı.Yeni gelen hocanın bizim için bir başlangıç olacağını nered...