2 dalis

3 1 0
                                    

                      Kirstie poz.

Įėjau pati paskutinė, nes tie žiopliai manęs  nepraleido, o aš nieko per juos nemačiau na ir sekasi. Visa bambėdama pastūmiau Scott sau iš kelio ir nepatikėsit ką pamačiau. Visi penki Dievai stovėjo prieš mane ir ryškiai nužiūrinėjo kol jie tai darė,  aš atsijungiau... Ateeee!!!!!

                     Louis poz.

Kai išėjo Simon pro duris įėjo keturi vaikinai ir kažkas už jų bambėdamas, kad jie durniai ir debilai, nes jo nepraleidžia. Tuo metu tas kažkas stipriai pastūmė didžiausią vaikiną ir ten buvo graži blondinė. Visi  ją nužiūrėjo ir ji nualpo... Geras pasisveikinimas. Liam pradėjo ją vėduoti su mūsų dainų žodžiais, bet aš sugalvojau geriau. Pasiėmiau buteliuką vandens, atsukau dangtelį ir užpyliau ant jos. Bet kažkas nepagalvojo iš kur ji gaus sausus drabužius.... Ooops!!
                      Zayn poz.

Pro duris įėjo keturi vaikinai ir už jų mergina. Kuri buvo graži. Ar čia ne "PTX"??? Taip čia jie. Pagaliau su jais susipažinsiu artimiau... Kol svajojau apie blondinukę, ji staiga nualpo ir Lou ant jos užpylė vandens iš buteliuko. Eureka ji pabudo!! Bet viena problema, ji neturėjo kuo persirengti. Visa laimė, kad Perrie buvo tam pačiam pastate... Aš jai parašiau, kad ateitų pas mus ir kartu paimtų maikutę Kirstie. Jau po kelių minučių dvi blondinės buvo taip įsitraukusios į pokalbį, kad pamiršo apie mus... Ir tik tada Kirstie prisiminė, kad mes dar oficialiai nesusipažinom:
-  O ko jūs tylit??? Nejau susipažinti bijot???
- Mes laukiam kol tu į mus dėmesį atkreipsi... O susipažint visi nori, bet tik tavęs trūksta...- teisinosi Mitch.
- Gerai, tai susipažinkim... Aš esu Kirstie, šalia manęs stovi Mitch. Prie jo stovi Scott, Avi ir Kevin.
- Tai dabar mūsų eilė. Aš Liam šalia manęs stovi Louis, Niall ir Zayn, o to garbaniaus vardas yra H.....
- Harry Edward Styles!!!!!- pertraukė Liam Kirstie ir iš karto ranka užsidengė burną.
Kai pamačiau garbaniaus veido išraišką iš karto pradėjau smarkiai juoktis ir kiti pasekė mano pavyzdžiu.
- Gerai gal jau užteks juoktis, be to mes jiem dar nepasakėm dėl ko jie čia...- visus kaip keista nutildė Louis.
- Tai gal pasakykit dėl ko mes tokį kelią sukorėm...- Kirstie nekantraudama pasakė.
- Paprasta, šiais metais jūs ture mus apšildysit,- pasakė Liam.
               
                  Kirstie pov.

Kai Liam tai pasakė kažkas vėl nenualpo, bet mane prilaikė Avi ir Kevin. Tyliai jiem padėkojau. Vis dar negaliu patikėti, nes tai buvo didžiausia mano svajonė nuo tada kai pirmą kart išgirdau  Little Things. Ši daina tiesiog tobula. Jau turiu idėjų kaip pradėsim jų koncertą ir jiem turėtų patikti. Paskui vėl atėjo Simon ir nusivedė į kambarį kur pasirašėme sutartį vieneriems metams. Gaila, kad tiek trumpai, bet vistiek šie metai bus ypatingi. Po visko sumąnėme susitikti ir padaryti filmų vakarą 1D namuose. Turėtų būti faina...
     

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Or Death ką pasirinksi? Where stories live. Discover now