Acea pielea alba, acei ochi albastri , acea incredere in sine pe care nu avei cum sa nu o observi si intr-un final acel zambet care pregatea ceva.
Reuseste sa ma faca curioasa doar din acel suras si din acel reflex in care se uita in jos apoi la mine. Imi ia mana intra lui si mi-o saruta usor se indeparteaza si cu mana lui peste a mea fac o pirueta . Ma prind usor cu mainile de umerii lui solizi si las sa-mi scape un suras . Ochii imi erau hipnotizati de ai lui , un albastru marin care ma atrageau spre el . Limba lui imi mangaie buza de jos lent , imi cuprinde buzele intr-un sarut scurt apoi se da mai in spate , lasandu-ma sa tanjesc dupa acel sarut .
Anii trec, aspectul fizic se schimba , dar sufletul ramane neschimbat, la fel si ochii raman neschimbati mai ales ca ei sunt usa catre sufletul unui om .
-Vrei sa fii printesa mea?
Dansez cu acelasi baiat care acum cativa ani ma tachina si ma facea sa fug la mama . Mereu si-a dorit sa-i fiu printesa , iar el sa fie printul meu pe veci.
Il imbratisez si-l aduc mai aproape de mine , acum simtindu-i caldura corpului care imi oferea o stare bine si de liniste .
-Printul meu .., ii soptesc cu o voce gingasa la ureche.
~ Acesta este continuarea povestii "All or nothing " . Exact, povestea lui Charlotte .Sper sa va placa aceasta poveste si sper ca va placut si aceasta introducere mica .