Ahoj jmenuju se Bett jsem normální holka s normálním životem. Žiju na venkově no.. už vlastně ne.. Nebo jo?? né kecám bydlím ve městě , ale jen krátce přestěhovali jsme se totiž nedávno, mamka musela odject do města kvůli práci a kvůli tomu, že mamka není nejmladší a je nemocná takže za lepší pomocí, kdyby jse jí něco stalo, protože mamka měla dřív nádor na mozku
,ale byla silná a překonala to takže dobrý . A teď to hlavní kam jse stěhujem do jakého města no už vlastně ani nevim né jmenovalo se to nějak... jo už vím New York. Všichni jsi asi myslíte že jako New York je bezva, ale já jsi myslim úplný opak samej kouř a všude auta zato na vesnici tehdy neprošla ani noha to bylo super.
Ale co mám dělat...no nic jinýho než jsi zvykat. A čekal mě největší úkol musela jsem jít do školy a jak říká máma :,,zkamarádit se" ,ale pro mě noční můra. Ráno jsem vstala nasnídala se vzala tašku a šla do školy jse seznamovat podle mámy, a pro mě.. úkol za trest. Když jsem tak procházela školou chtěla jsem zapadnout, ale nic místo toho jse na mě koukali jak na idiota.
No tak jsem zrychlela a šla rovnou do třídy ani jsem se neohlédla. A potom do mě narazila nějaká holka a spadli mi knížky ( jako ve filmu:-) )
No a našla jsem nejlepší kámošku stejná holka jako já je nová a hledala třídu jako já náhoda... Nevim možná mi osud přeje abych našla kámošku. Já jsem, ale pako furt mluvim o mě a ani nevíte jak jse jmenuje. Jmenuje se: ,,Star". Když zazvonilo šli jsme se Star do lavice potom přišla naše Matematikářka myslim... No a potom, když jsme se posadili do třidy vtrhl nějaký kluk, ale byl nádhernej:-*:-*
Potom do mě kopla Star, že se mám jít představit před celou třidou, když jsem šla tak, aby jse mi náhodou nic nestalo tak jsem zakopla a spadla před učitelku. Ale zmužila jsem se a chtěla jsem se představit a ještě, aby toho nebylo dost jsem celá zčervenala. A tak mi říkali stydlivá Betty hrůza co??
Když jsme šli na oběd všimla jsem jsi, že předemnou sedí ten krásnej kluk a, když jsem se na něj tak vášnivě zadívala tak holka proti mně mě kopla. Říkám ji co děláš?? A ona říká ty to asi nevíš, ale ten kluk jse jmenuje Jacob Lemons syn Billa Lemonse to myslíš jako toho Billa Lemonse to je přece majitel společnosti OFFICE jo to je on a Jacob chodí s Embr. Oni jsou jiná třída než my. Jak jako jiná třída.. A jak jse vlastně jmenuješ?? Bagon. Bagon? Slanina.. Ježiši néé ja jsem s g a ne s c. Bože...
No a jak jsi myslela tu jinou třídu?? No oni jsou jiný než my oni jsou... Co jsou Bagon. Řekni taky něco Star. Já jse rači do toho nemontuju a ty by jsi taky neměla Bett a vlastně všichni to necháme bejt. Ale.. I ty Bagon říká Star.
A pojďte jse bavit o ničim jiným Neee řekla Bagon a Bett. Star na to tak jsi trhnni te...
Už půjdem řekla Bagon. Jo už jdeme řekla Star a Bett. Vyšli jsme ven a Bagon řekl musím jít tak ahoj zítra ve škole. Star řekla a proč tě tak zajímá ten JACOB LEMONS ? Noo víš je to snad nejhezčí kluk na světě. Budeme mit dům na pláži a... Brzdi Bett ve škole je dalších sto kluků.
Máš pravdu. Brrrr. Brrrrr. Brrrr. Co to je Bett.. Promiň Star musím domů už mi volala mamka. Aha tak ahoj. Ahoj.