Taxi... Prosim na TIMES SQUARE. Ooo bože tich obchodů. Vy jste tady madam poprvé??Ano. Aha tak jsme tady 20$ dolarů prosím. Tady.
A teď kudy mamka říkala u Bilboardu jasně akorát, že je jich tady asi tisíc.. Ach jo..
BETT? BETT? Co?My se známe? Já jsem tvý mamky sekretářka. Máma má sekretářku co??
Pojď?? Co kam zase? Za mamou.. Aha už jdu. Tady máma pracuje ve firmě OFFICE. (počkat není nahodou syn jo je Jacobs Lemons tata jeho táta všemu tady šéfuje.) Prosim kde najdu mamku nahoře v 10 patře jo děkuju. Mami. Ano Bett? Ty máš sekretářku? Už je to tak. Hele Bett pojď do Kancelàře..Co se děje?
Hele vim, že otce zrovna nemusíš. Co že já a táta... Ne nikdy. Musíš víš Bett je to složitý byla jsem u lékaře a vrátilo se mi to.. A co mami? Nádor cože mami ty umíráš.Nevim, holčičko dnes jdu jestě na vyšetření.. Mami..ne.. Jdi už domu sekretářka tě odveze domu.. Tak jdem Bett ( jak volání na psa)
A doma mě čkalo ještě horší věc otvírám dveře a doma táta z kuframa jedeme domu.. Kam domu? Ke mně. Neee. To ne musím pomáhat matce. Bett, sama mě o to po žádala.
Máš poslední týden tady v New Yorku potom odjíždíme ke mně na Floridu za týden jsi tě vyvednu. Jo...
Myslela jsem, že spolu s matkou umíram a blížìm se k životu ke hvězdám. V nebi.. Ten týden jsem chtěla prožìt co nejzábavněji, ale, když jsi vzpomenu na to, že má milovaná maminka umírá to nejde...
Večer jsem chtěla usnout,ale nešlo to.
Když jsem se ráno probudila běžela jsem do školy jak to jen nejrychleji šlo a řekla jsem BAGON A STAR, že odjíždím a budou mi chybět ani nestačili nic říct a už jsem odběhla pryč nebo by jsme mi spustily niagarské vodopády. Běžela jsem za Jacobem., kterého prakticky ani neznám a řekla, a že je moje làska života a políbila jsem ho běžela domů
A řekla svý mamce, že ji miluju, ale nesnesu pocit, že nebude mit matku, ale tátu, že jsi se tomu dá říkat táta a, že bude žít rači mezi hvězdami vzala jsi baťoh na poslední výpravu a v tom zazvonil telefon, že matka zemřela běžela k mostu naklonila jse a skočila... Když připad sebevražedný Bett otevřeli po 2 letech našli u ní dopis pluju ke hvězdám. S mojí maminkou...Příběh o hvězdách....