YENİ OKUL

282 6 1
                                    

Selam ben Mercan ben 9. Sınıfa gidiyorum. Malesef erkek okulunda okulyorum. Sebebi

Ben ilk okul ve ortaokul böyünca erkek gibi davranmışım. Benim bir suçum yok ki benim tipim böyle erkek gibisertim.

İşte bu yüzden beni bu dönem beni ailem malesefki erkek okuluna yazdırdı. Hemde yatılı.
Off. Bide şimdi o erkeklerle uğraşıcam.

Sabah saatin iğrenç sesiyle uyandım. Bu gün okulun ilk günüydü pek heyecanlı değildim. Kesin bildiğim erkek tipi.

Hemen altıma kot yırtık pantolonumu üstüme ise laciver tsirtümü giydim. Hemen evden çıktım ve kulaklığımı takıp yola koyuldum.

Okulun kapısına geldim ve bir anda bütün erkekler bana baktı. Hissediyordum içimden kesin bu kız delimi niye buraya geldi diyorlardı.

Hemen okula girdim. Gözler benim üzerimdeydi. Oradan hemen müdürü buldum. Kapıyı tıklatıp içeri girdim.

Hoşgeldin. Sen şu yeni gelen öğrencisin. İsmin neydi.

Mercan Soylu efendim.

Evet kaydın var gel ben seni sınıfına ve yatakhanene götiriyim.

Tamam efendim.

Ben müdürü takip ederek odadan çıktık. Yine bütün erkeklerin gözü benim üzerimdeydi. Müdürle beraber iki kat yukarıya çıktık.

Hemen beni 9c ye götürdü. Öğretmen sınıftaydı bende içeri girip boş bir yere oturdum.

Kızım kendini biraz tanıtabilir misindedi.

İsmimMercan soy ismim Soylu.

Tamam oturabilirsin dedi öğretmen.

Hemen yerime oturdum. Herkesin gözü yine benim üzerimdeydi. Daha sonra zil çaldı.

Hemen bir erkek yanıma gelip bana

Naber bebek dedi bende ona sınıfın tam ortasın kocaman bir tokat attım. Çocuk bana baka kaldı. Bende o sırada hemen sınıftan çıktım.

Ardından hemen kantine indim. Bi browni ve ice the aldım ve bir masa ya oturdum. Ağzıma hemen hepsini tıkıştırdım.

Hemen sınıfa çıktım. Tokat attığım çocuk oradaydı. Çocuğa içimden sinir olmaya başladım bana ukala ukala bakıyordu.

Birden orada yeşil gözlü bir çocuk gördüm o da bana bakıyordum. Bence çok yakışıklıydı. Sert biri olmama rağmen ondan hoşlanmıştım.

Hemen gözlerimi kaçırdım. O sırada hoca sınıfa girdi. Son dersti. Hemen son ders çabucak geçti.

Müdürün tarif ettiği gibi yatakhaneye gittim. Bi girdim ne göreyim ukala çocukta orada. Oofffff ya ama 3kişi kalıyoruz belki başka kız vardır.

Ben hemen eşyalarımı yerleştirdim. O çocuk hala bana bakıyordu. Sinir oldum.

Aradan 5 dk geçti ve içeriye yesil gözlü çocuk girdi inanamadım tabi. Hemen arkamı döndüm dicem ama tam ortada yatıyorum. Off yukarı bakarak yattım artık.

Arkadaşla ilk kitabım
Yorumlarınızı ve woltlerinizi bekliyorum.
♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkekler Okulunda Tek KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin