Kiderült, hogy Mrs.Garcia tànctanàr is ezért ö fog nekem óràt tartani. Andrew azt mondta a betegségem nem fog korlàtozni nyugodtan tàncolhatok, csak ha màr nagyon fàradt vagyok le kell pihennem.Eddig tartottam is a szabàlyt. Anya anyira felizgult a tàncosdi miatt, hogy vett nekem 3 tànc ruhàt 3 hula hoppot 2 nyújtó szalagot és 1 jóga labdàt. Jesszusom anya! :] Nem baj én nagyon örülök neki, annyi a baj, hogy nem mindig jut idöm mellete blogolni, de tartom magam a naponta egy blog bejegyzéshez. A csajok is ugy orditanak nekem, hogy kapcsoljam ki a zenét, fifi is ugat a magnóra írtó cukker olyan kor! Apropo fifi. A kórhàzban imàdjàk ugy risszàlja a kis popsijàt mindenhol. A gyerekekhez is mindig felvisszük ök is imàdjàk az öregek, orvosok, növérek, ergo mindenki. Minden nap visszük sétàlni, szóval elvan ö is. A növérek vettek neki ràgó jàtékot a csajokkal befejeztük a szobàt kép a sziklàs falról a bejegyzés aljàn! Vizsgàlatok is sürün vannak. Egy pillanat Garcia jött, hogy menjek edzésre mindgyàrt jövök. :)
2 óra múlva...
Na itt is vagyok csak voltam edzésen ami nagyon jó volt. Garcia megtanította az àllàsból hidat. És elkezdte tanítani a tàncosabb lépéseket a koreogràfiàmból. Jaj, azt még nem írtam! Adele-tól a hellora fogok tàncolni! Nagyon jó. Na és edzés utàn hírtelen azt làttam, hogy fifi fut el mellettem és Sam Alexa és Vicky kergeti!
- Lex! Kapd màr el!
-Hànyszor mondjam még, én Lexi vagyok nem Lex!!!!
Aztàn meg fogtuk, és a gumi csontjàval csal tuk vissza a szobàba. Beraktuk a kis sarkàba ami neki lett kialakitva: evös és itatós tàlka, Àgy pelenka (ergo: kutya budi) és a jàtékai. Millió van neki! Mindenki hoz legalàbb kettöt ott gyülnek és szegény azt se tudja melyikkel jàtszon. Na megyek csórok neki a konyhàrol tejecskét!
YOU ARE READING
Lexi élete -Átírás alatt
RomanceLexi egy átlagos tini lány. Vagyis nagyjából.. csak ő rákos. Oldal: http://lexielete.weebly.com/