На път към пещерата, те прекосиха непроходимите горите и изкагиха всяка скала.
Най - после ги лъхна студенината на пещерата и те въздъхнаха от радост. Влязоха вътре и тъмнината ги погълна. След два - три километра навътре изведнъж пламнаха факли и осветиха пътя им. Към края на пещерата те забелязаха камък, на който беше поставен бокал, изписан с различни знаци.
- Легендите гласят, че този бокал може да ти даде невиждани за човека сили, но и да отнеме живота ти. - отбеляза развълнувано, но и оплашено Тайроу. Сърцето на Мерлин се развълнува, той нямаше търпение да съзре бокала.
Единствения начин да излязат от пещерата е да погълнат малка част от червеното питие в бокала, но това криеше голям риск - само човек с чисто и неопетнено сърце би оживял след този допир с златната и омагьосана, незнайно от кого, повърхност на бокала. Хора с нечистиви и мрачни мисли се изпаряват и умират при дори най - малък допир с бокала.
След още един метър, двамата приятели вече стояха над бокала и се любуваха на красотата му.
Първи взе бокала Тайроу, но след първото докосване на златната повърхност на този свещен предмет, в главата му се появиха мисли за господство и власт и бокалът му отмасти - Тайроу се изпари. След него се чу силен вик от Мерлин, който скърбеше за приятеля си. Постепенно пещерата
се срутваше и Мерлин разбра, че ако не опита от питието ще умре. При допира до бокала Мерлин мислеше само как да се измъкне и да остане жив и за своя загубен приятел, който никога повече нямаше да види.
Мерлин се ипари, но не умря, а се пренесе в средата на селото си. Това бе най - безопатното място за него.
Така се появи първия известен на човечеството магьосник, а магията се прероди. Мерлин бе вече първият магьосник.
DU LIEST GERADE
От приказки до реалност
FantasyСлучките в този разказ са от части от мен и от части от сериала Once upon a time. Педи хиляди години... Мерлин и Тайроу... Не няма да ви е интерестно ако разкажа и друго за разказа. Ще разберете сами ако разбира се го прочетете.