Numele meu este Happy French.
Din numele meu ai înțelege că sunt o persoana blândă, drăguță , amabila si toate cele , dar de fapt eu sunt opusul .Viața mea era perfectă până acum 5 ani . Aveam părinții perfecți , sora perfecta, nu duceam lipsă de nimic .
Parinti mei erau niste oameni de afaceri foarte importanți . Mama era procuror iar tata era un celebru om de afaceri.
Eram familia perfecta .Până când părinții mei au murit intr-un accident de mașină . Cel puțin așa mi-a fost spus .Eu si sora mea mai mare am fost despartite si duse la orfelinate diferite .
Doi ani mai târziu la orfelinatul unde eu am fost dusă a avut loc o mică ,, ceartă" în care si eu bineînțeles eram implicată .Hai să spunem o ceartă mai mare având în vedere că am băgat în spital 3 fete mai mari ca mine cu diferite părți ale corpului rupte .
Politia a preluat cazul si am fost dusă la interogatoriu ,deoarece primisem câteva reclamați de la orfelinat.
Det.Williams cel care conducea toata ancheta ,impresionat mi-a propus un schimb .El avea puterea necesară pentru a mă scoate de la orfelinat ,dar totul avea un preț .Eu trebuia să devin Jucătoarea.
Dar jocurile se demodasera.
Asta era un alt stil de joc .Unul în care doar o persoana putea scăpa cu viață .Bineînțeles ca am acceptat . La scurt timp am aflat si cine îmi omorâse părinții .Cabe LaSalle , fiul guvernatorului LaSalle. Drept răsplată , Det.Williams mi-a găsit sora si mi-a adus-o .
Împreună cu ea ne-am format o echipă din 5 genii.Eu , Cassie,Eve,Blake,Cole si Supraveghetorul Sam Williams .
Impreuna noi suntem cea mai buna echipa din lume.
Noi suntem Black Force(Forta Neagra)
CITEȘTI
Jucătoarea
Mystery / ThrillerThey can rip you, bring you down, down to their size But they will never get to the heart you hold inside