2

26K 1.5K 96
                                    

- Wiesz, że zasada 5 sekund jest prawdziwa? Na wykładzie profesor nam dzisiaj mówił.
- Ale to jest prawda! Opowiem ci jak to wygląda... Idziesz sobie i upada ci powiedzmy kawałek pizzy pepperoni z podwójną szynką. Dla ciebie to jest chwila... Podnosisz ją i jesz dalej, bo 5 sekund przecież jeszcze nie minęło... ale tam na podłodze one czekają. Wyobraź sobie, że jesteś taką zwykłą polską bakterią... I nagle coś ci spada z góry. Patrzysz i nie wierzysz. Cud z nieba podwójna szynka na włoskiej pepperoni! Wołasz dzieci, rodziców, dziadków, czy tam całą rodzinę i czekacie. Taki sylwester trochę... Na każdym budynku pojawia się odliczanie: 5! 4! 3! 2! 1! Już sobie myślisz " Może to życie zwykłej bakterii się odwróci. W końcu manna z nieba leci!", ale czekacie jak Spartanie. Cały czas obserwując cel w niezmiennym ustawieniu... Co jakiś czas słychać płacz, ponieważ takie sytuacje zazwyczaj wywołują emocje. Stajesz się takim Jurkiem Owsiakiem, dajesz tym bakterią nadzieje... I zostają 3 sekundy... 2 sekundy... 1 sekunda... I co? Przychodzisz ty i im tego sylwestra psujesz. Wbjasz im z buta na chatę... Trzeba mieć zasady stary! Chciałbyś by ktoś wbił na twoje urodziny i powiedział " Super tort, ale muszę go zabrać"? No jasne, że nie... Ale ja zawsze wiedziałem, że ty serca nie masz. Na mniejszych się mścisz...

Śmieszne tekstyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz