a ,,leisurely'' morning

106 9 3
                                    

,,Zaspala si'' zaznělo celkem známim hlasem. Pomalu jsem si promnula oči a uviděla sem nad sebou jemný stín mamčiné maličkosti..   Až po nějakých pěti minutách mi došlo že jsem vážně zaspala, ani nevím proč budík byl nařízený a v tichém režimu sem ho taky neměla. Nikdy jsem nezaspala, ale co vše je jednou poprvé. Bohužel moje drahá mateřinka to tak opravdu nebrala, ale byla jsem celkem zvyklá.. bohužel se to tentokrát nějak víc vyvrbylo a tak sem šla raději hned. Cestou sem si tak říkala co vlastně sem udělala blbě že máme mezi sebou takový vztah ? ,,netuším''  odpověděla sem si nahlas, pár lidí se za mnou otočilo ale brala sem to jako svojí denní rutinu. Nikdy sem nešla s davem, když kamarádky šly doleva mě to táhlo doprava prozkoukoumat něco co nikdo neobjevil. Často sem kvůli takovémuto rozhodnutí posměchem celé škole, ale tak co..   Autobus mi akorát ujel, no tak si půjdu aspoň koupit něco k jídlu.. přešla sem silnici k nejmenovanému obchodu a vešla do něj, přišla jsem k odělení s pečivem. Vzala sem si rohlík, a přešla o uličku dál k pití.  Sebrala sem rychle colu a šla k pokladně, zaplatila.. Šla jsem pomalu ven z obchodu na zastávku, když to na mobilu mi příjde upozornění.. Kryštof Kulhánek si vás chce přidat do přátel, chvíly sem se zasekla jako bych dumala protože to jméno mi něco říká.  Najednou mi někdo poklepe na rameno, otočím se a tam kluk asi tak stejně velký jako já, rostomilý úsměv oči jako perličky. v tu chvíly sem se ještě více zastavila a přemejšlela sem nad tím jestly je to náhoda nebo fakt nevím. řekl mi teda takové mi teda jedno slovo kterým většinou začíná konverzace na facebooku. ,,Ahoj Kryštof'' řekl celkem směle ani mě nenechal říct slovo a vše mi odůvodnil..  ,, víš, už poměrně dlouho s tebou jezdím busem, ale ty si si mě nikdy nevšimla tak by sme se nějak mohly poznat''  neříkám že to není možné ale je to vážně k zamyšlení když si vás někdo přidá, a hned asi minutu potom vám zaklepe na rameno...  ,,Nemám problém se poznat, jen promiň musím jít  večer ti napíšu'' Upřímně bych se ani nedivila kdyby na mě po tomhle změnil názor no snad ne...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

how it happened  /w KeaKde žijí příběhy. Začni objevovat