Yeni okuluma başlıyordum çok heyecanlıyım bu yeni okula önce ki okulumda uğradığım hüzünlü yılları bir kenara ayırıp kendimi değiştirecektim beni komik, sevecen, hayat dolu biri olarak tanımalarını istiyordum ama burada herkes fazla iyi, zengin ve özgüvenli çünkü burası özel bir okul ve ben ki devlet okulunda öğretmen çocuğuydum kimse karışamazdı bana kime sorsalar herkes beni tam da istediğim gibi tanımlardı olmak istediğim gibi... İlkokulda her şey güzeldi canım sıkıldığı zaman annemin sınıfına girer bir kaç etkinlik yapardım çünkü annem anasınıfı öğretmeni. Ama bu yeni başladığım özel okulda benden elini sallayan bir sürü bulurdun çünkü burada herkes zengin. İlkokulda da ben zengindir en azından bir devlet okulunda ki öğrenciye göre. Şimdi bu yeni okulumda eğleneceğimi düşünmüştüm. Ama öyle olmamıştı burada herkes zengindi. Ve benim gibi olan bir sürü kişi vardı bana mı kalmışlardı? Yeni okula ayak uydurmam her ne kadar zor olsa da yine herkes beni bilecek ve bir sürü arkadaşım olacaktı. En azından öyle düşünmüştüm ama yeni müfredata göre 5. sınıflar ortaokul bu yüzden de ben de beşte başladım. Ve beşlerde nefret ettiğim bir sürü kız vardı, zaten erkeklerle konuşmuyordum bile ama o kıza ayrıca bir nefret duyuyorum bunu nasıl tanımlayabilirim bilmiyorum ama öyle bir nefretti ki... Her zaman ortalığı karıştırır hoş bulunmayacak şeyler hakkında konuşup dururdu onun adı da Tuana'ydı. Ve ben gelir gelmez benim hakkımda yalan uydurmuş biriydi ama ben de bunu Zeynep' den ogrenmistim hem de bir yıl sonra yani 6. sınıfta! Ve ben bunu bilmeden o Tuana denen salakla birlikte kimin bana bu saçma yalan attığını aramaya çıkmıştık! Yalan da: güya ben Erdem' i seviyormuşmuşumda bunu da herkes böyle sanıyormuşmuş... Hıh! Oysa ki ben kimseyi sevmiyorum öyle işlerle uğraşmazdım ben eski okulumda hep birinci ikinci üçüncü da olmadı dördüncü olurdum ama şimdi ki geldiğim okul öyle mi?! Sınıfa bir en az 5 inek! Diğer sınıfta beş ama Olimpiyat sınıfı diye ayırdıkları sınıfta 15! Böyle saya saya ben kırklara otuzunculara düşüyordum ee doğal olarak. Ama bu okulda ilk ona girmek büyük bir başarıydı! Tabii ben yeni geldiğim için kim nedir ne değildir bilmiyorum ilk girdiğimiz denemede 20 yanlış çıkarmışım ben ağlamıyorum kız 6 yanlış çıkardım diye ağlıyor!!! O zaman dedim Nil sakin ol! Tut kendini vurma ona.. Gıcık olduğum gibi inek olduğunu da ispat ediyor. Ama ben yine de dayanamayıp deneme kitapçığını vurdum kafasına ee tabii acıtmadı ama ben bununla da yetindim olsun dedim hiç vurmamak da var diye Pollyannacılık yaptım. Sonra anneme nasıl söyliyeceğim diye düşündüm. Ama siz sanmayın ki deneme okula ilk geldiğim gün oldu aradan bir 2, 3 ay geçti ondan sonra okuyor bunlar geldiğimiz apartmanda da çok iyi karşılandık bir kaç ay geçince apartman bize alıştı biz onlara çok da samimiydik. Yanımızda oturan bir bayan var habire bana ''Sen de o potansiyeli görüyorum azıcık zorlaşan kendini sen ilk ona da girersin ilk beşe de'' dedim ben içimden bu kadın beni nereden biliyor sen beni daha 2 , 3 ay tanıyorsun ben bile bu kadar emin değilim kendimden sana ne oluyor anlamadım gitti! Sanırsın kadın benim iç sesim o kadının adı da Gülay seviyorum o kadını her zaman pastalar börekler getiriyor ben de oburumdur da... Okula gittim servisimle kaçıncı oldum acabağa diye aman Allah' ım o ne öyle! 45. olmuşum. Gerçi ben de ne bekliyordum 20 yanlışla bir zahmet 45. olayım ama yine ağrım gitti. Sınıfa bir girdim herkes konuşuyor kaç yanlış hangi dersler kaçıncı oldun? Art arda ben de korktum bana soracaklar diye...
Sonraki bölüm cumartesi günü gelecektir arkadaşlar iyi okumalar...