Okul gunu geldi tabiki de yine servis gec kaldim.Offf bu servistekilerin ziriltilarini cekmek istemiyorum "niee gec kaldinn?"sanki bn onlar gec kalinca bise diyorum gerci yol boyunca uyudugum icin hicbir seyden haberim yok...
Defne yine okulun onunde Hilal i bekliyor tabikiii bndeee Roza yi bir kere erken gelse sasarim,Roza geldi tabiki servisten iner inmez bna sariliyor ve basliyorrr konusmaya okula girer girmez ilk yapacagi is tualete gidip sacina bakmak .Ders basladi enn nefret ettigim sey baskanin yani bnim knkam Ugur un "yerinize oturun" die bagirmasi .Tenefus olunca ilk yaptigimiz sey hamburger yemek tabiikiiii Roza 'nin deyimiyle kucuk lokmalarla isirip yemek ama bn o degilim bn Defne nin dedigi gibi ayiyim tabi o da bna cekmis.Off derste cokkk sıkılıyorum ama biz Roza ile bilikte oturmuyoruz die(hoca ayirdigi icin oturmuyoryz yoksa bn Roza ile oturuyodum)konusmicaz die bir sey yok.
Eve gelince ilk telefona kosuyorumm sonra kisisel ihtiyaclar
Sonra da dersane, dershanede bni yine gelir gelmez gidikliyolar bizim dershanede bu alisanlik olmus gliba tabiki de bn Eylul un yninda oturuyorumm.Dershaneden cikinc yine Roza yla blusup can kardeslere gidiyoruz ,ardndan servise binip eve gudiyorum
odevlerimi yapip (bazenleri) dus alip (her gun) hayallerle dolu ruyama geri donus yapiyorum .Yine cok sıkıci ayni rutinler .