POV: Naya.
Ik word wakker en kijk meteen op mijn mobiel. Hij is wel oud maar hij doet het. Ik kijk meteen op Twitter om de tweets van Justin te kijken. Verder heb ik niet veel vrienden en helemaal geen vrienden met Twitter. Ik zag dat Justin had getweet dat hij in Nederland was. Daarna ging ik op Instagram waar het eigenlijk het zelfde verhaal is. De andere meiden waren ook al wakker en ik besloot om me maar klaar te maken. Het was tenslotte zaterdag oftewel 'adoptiedag'. Ik weet dat ik toch niet geadopteerd word.
Ik ben klaar en ga naar de eetkamer om te helpen met de tafel te dekken. Toen iedereen in de eetkamer was gekomen kwam mevrouw Zwart binnen en begon een verhaal over wie er kwam om iemand te adopteren, als gewoonlijk zat ik niet op te letten maar toen de naam 'Justin Bieber' viel had ik het hele verhaal gehoord. Zonder ik het wist werd ik rood en mevrouw zwart had dat ook gemerkt en ze kreeg een grijns op haar gezicht.
Toen ik klaar was met eten ging ik mijn mobiel en oordopjes pakken en ging in ik in de woonkamer zitten muziek te luisteren, ik zetten Purpose op.
Toen ik een kwartier muziek zat te luisteren ging de deur open en mevrouw Zwart kwam binnen met een jongeman met mooi geblondeerd haar en bruine ogen.
"Meiden allemaal hier komen" zegt mevrouw Zwart.
Toen we allemaal in een rij stonden zei mevrouw Zwart:"Dit is Justin, hij wil graag iemand van jullie adopteren".
Ze draaide zich om naar Justin en zei iets wat we niet konden verstaan."Alle meiden van 13 t/m 18 mogen blijven staan en de rest mag naar hun kamers" zei mevrouw Zwart. De helft van de groep liep met teleurstelling kamer uit.
Justin liep naar de linkerkant van de rij en kwam na wat andere meisjes en gegil naar mij toe.
"Hey, ik ben Justin en hoe heet jij?" zei hij.
"Ik heet Naya" zei ik terug en zo ging het gesprek even door en vertelde ik onder andere waarom ik in het weeshuis zit.
Op een moment kreeg ik het gevoel dat ons gesprek veel langer dan bij de andere meiden.
"Doei en tot de volgende keer" zegt hij met een knip oog en loopt door naar het volgende meisje.
Toen hij klaar was liep terug naar mevrouw Zwart. Het leek er op dat hij in overleg ging met mevrouw Zwart. Na een tijdje zei ze 'Iedereen mag gaan behalve...'
JE LEEST
Adopted by Justin Bieber
FanfictionIk ben Naya. Ik woon in een weeshuis sinds mijn vijfde. Ik woon hier omdat mijn ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Ik heb wel een oom maar die is veel op reis dus daar kan ik niet bij wonen. Soms ga ik in de vakantie wel naar hem toe. Onde...