Bölüm 1: Neden?

92 30 28
                                    

MERHABA UMARIM BEĞENİRSİNİZ. :) İLK HİKAYEM OLUCAK BU HATALARIM OLURSA AFFEDİN AMA OLMUYACAK İNSAALAH

...MASALDAN...

Sabah uyandığımı anladığım halde çikolatamın beni çagırmasını bekliyodum.Battaniyemin altında içimden saymaya basladım."1 2 3 4 5 6 7 8 9 10........98 99 100" yok hala ses seda yok.Bikere bile çağırmadı.Hızla battaniyeyi üzerimden attım.Yatagımın yanında bulunan çekmecenin üstünde içinde çikolatamın resmi oldugu saate baktım.Saat 7:31 di şimdiye kadar kahvaltıyı hazırlayıp beni asagıya "masalım hadi aşağı"diye her sabah oldugu gibi çağırması gerekiyordu.Üstümdeki pijamalarla ayaga kalktım.Aynaya baktım turuncu saçlarım yine herzamanki gibi kabarıktı nefret ederdim kabarmasından.hani derler ya istenmeyen ot burnunu dibinde biter aynı ondan işte.Uğrasamazdım iki saat fönle falan üşengecim bn bi sacıma fönü çikolatamla dısarı cıkarken çekerim.baskada uhuu uğrasamam neyse bileğimdeki lastik tokamı kaptıgım gibi turuncu saclarıma klasık topuz yaptım.Üstümü çıkarmaya üşendim.napim. Fazla vakit geçmişti hemen asagı merdivenlerden inmeye basladım.Aynı zamanda da bagırıyodum.

"çikolata" "çikolatam" "heyyy""neredesin" ses yok aynı seyleri tekrarlıyodum.Hayır hala ses yok bırakmazdı dimi beni annemin bir hiç uğruna bni bıraktıgı gibi bırakmazdı dimi yok yok kapının yanında duran aynadan kndime baktıgımda gözlerimn doldugunu gördüm.Ah masal neden bu kadar duygusal olmak zorundasınki neden her halta ağlıyorumki.Yasım 17 olmasına ragmen neden sokakta ayagı kırık bir kedi gördügümde aglıyorumki.ben bunları düşünürken dışarıdan seslerin geldigini duydum bir araba sesi heycanla kapıya dogru koştum.gördüm onu yasasın yasasın beni bırakmamıs hmnedemeye bıraksın dimi :) yüzümde gülller acıyodu.arabasından indigini gördüm.ellerinde posetler vardı.demekki markete felan gitmiş.Kapıyı o acmadan bn actım."Hoşgeldin çikolatam benimm" diyerek boynuna atladım."yavas gel kız ellerimdekiler düştü"diyerek gülmeye basladı.Ah gülüşüne kurban "ama bn senin gülüşüne hayranım ya baska kimseye gülme olurmu" dediğime hafifde olsa sırıttı elindeki anahtarı herzamanki oldugu gibi ceketinin cebine koydu.ve "sabah kalktıgımda hiç bişe kalmamıstı alya ablan da gelmemişti bnde bari bn gidiyim merkete de masalıma çikolatalar alıyım dedim"

Alya abla kimmi? çikolatamın tuttugu hizmetli abla aslında gelmiş olması gerekiyordu.sanırım işi vardı.Çikolatam aldıklarını bir bir bana atmaya basladı Allahm ya bu rüya dimi biri beni cimciklesin.yok yokgercek ama ben bu kadar çikolatayı yersem şişmanlarım göbegim çıkar çikolatamda bana bakmaz sonra olmaz bunu kabul edemem .Benimde kalbimde bi tek o adam var çikolatam.işte oda ellerinde posetlerle mutfaga doğru ilerledi.Sırayla aldıklarını masaya yerleştirmeye başladı.Bende ona bakarak birinci çikolatamı bitirmiştim.
"Yavaş ye daha kahvaltı yapıcaz"
"Ya ama bana inat bu kadar çikolata almışın"
"Senimi kırıcam alırım tabi en fazla göbeğin çıkar"
Al işte o böyleydi beni sinir etmeye baş koymuş hatta bu konuda mastır yapmış birisi ama yani beni sevdiğinden yapıyor yani yoksa gıcıklıgından diyil
"Daldın gene gel hadi masal çayın soğudu"
"Hayır benim iştahım kaçtı sen ye ben odama çıkıyorum" ee birazcık da trip atak da anlasın dimi ama bana şaşkın şaşkın bakışlarla masada bırakmıştım.Keske bırakmasaymışım.Nerden bilebilirdimki.herneyse,üstümü giyinmem gerekiyo birazdan ders hocalarım gelicek karşılarına picamalarla helede marsupilamili(hani uzun kuruklu benekli olan) çok gülünç olurdu,herhalde hızlı adımlarla odama tekrar çıkıp bi kot bide tişört aldım .Giyindim,saçım yine aynıydı.Tamam sorun yok.Okula gitmiyorum küçüklüğümden beri evde hocalarla çalısıyırum.Nedenini bilmiyorum.Çikolatam dışarının benim için güvenli olmadığını o yüzden böyle olması gerektiğini söyler hep.Banada sözünü dinlemek kalır.Kapı zilinin çaldıgını duymamla koşa koşa eğitim sınıfına girmem bir oldu.Eğitim sınıfıda işte bizim evde bitane oda çok anladınız dimi şaka şaka aslında benim ruhum sıkılır eğitim sınfında kimse yok arkadas yok tek başına başında bir hocayla ders çalış.

Ama artık alışmıştım.5.sınıftan beri böyleydi.Bugün günlerden ne? Of ama salı ya en nefret ettğim gıcık disiplinli hoca gelicek.Çikolatam böle hocaları nerde buldu bilmiyorum ama gıcıklıgına buldugu kesin.
"Masal hanım görmeyeli kitaplığınızlamı flört etmeye basladınz,Geleli 5 dakka oldu ama hala kitaplığınızla bakışıyorsunuz!" Off sinir şey geldi işte
"Necip hocam kusura bakmayın görmemişim"
"Birdahakine görün ozaman! Herneyse hemen kitaplarınza da alın sıranıza oturun"
"Emredersinizz!"birazcık kısık sesle dedim tabi ben yani
"Pardon masal hanım bişeymi dediniz" ya agzının ortasına iki tane yapıştırıcan varya ama işte hayaller hayatlar
"Yok derse geçsekmi?"
"Hemen hemen bu arada dersin sonunda gcen haftanın sözlüsünün notunu söylüyecem"aha sıçtım ben
"Tabi tabi zaten bende merak ediyodum"
Ben bunu dedikten sonra karşımdaki hafif beyaz saçlı siyah takımlı necip hoca tahtaya konuyu yazmaya basladı.Bnde ne oldugunu anlamadan deftere geçirmeye.
Böyle böyle yarım saat geçti.Aha son 10 dkka kaldı.Necip hoca son yazdıgı cümleyde noktasını koydu ve kalemini bıraktı.Hafif sırıtıyordu kesin rezil bir not var bide bu çikolatama giderse aboww selam okunur sabaha.
"Masal hanım sizce kaç aldınız sözlüden" aha ben şimdi ne diyim berbattı sıfırmı diyim olmaz karizmam yerlere düşemezo yzden gittim salak gibi
"Necmi hocam tabikide yüz buda sorumu" aha pis pis gülüyo kızım sen kendi kendini yaktın ah mal ah
"Peki o halde söylüyorum" lan hadisene ya
"31" neyy oha höh çüş yuh pes benböle sesler çıkarırken hoca sınıftan cıktı gitti.Ah masal olmayan karizman heptn kayboldu mk 31 ne ya off off Aman çokta tın bi şekilde çikolatama anlatırım.

İki saat geçmişti.hoca gitmişti defolsun zaten istiyen yok.Çikolatamda işine gitmişti ne işimi bilmiyorum.Yıllardır onla yaşıyorum yani annem gittikten sonra ama hala bana neden evimizin etrafında 8 koruma oldugunu ,neden geceleri evin alt tarafından garip garip sesler duydugumu,neden sürekli herşeyin siyah benim odamın renkli oldugunu hala öğrenemedim.Kimse konusmuyorki nerden öğreniyim korumalar desen put gibi adam gibi bişi denilmiyor.öyle işte dışarı çıkarken bile arkamda korumalar takipte kimle konussam kimle buluşşam ertesi gün beni tanımadını söylüyor.Komsuların kızları benle yaşıt olmalarına ragmen bana öcüymüşüm gibi bakıyor.Ve ben bundan cidden sıkıldım.

Evin balkonunda bunları düşünürken epey zaman geçtiğini anladım.Aşagı doğru merdivenlerden inmeye başladım.Odamın oldugu kata gidicekken asagıdan yine o garip sesleri duyduguma emindim.Bu sefer korkuma yenik düşmücem.içimdeki azda olsa ufak bir cesaret belirdi.Ayaklarımı tekrar merdivenlere çevirdim. yavaş yavaş inmeye başladım.Her merdivenin bir basamağında ses artıyordu.böyle ine ine merdiven sonuna geldim.Ama demir bir kapı vardı.kenarında birde kilit yeri şifre vardı sanırım.5 harfliydi yada sayı içeriden hala yüksek sesler gelmeye devam ediyordu.şifreyi düşünmeye başladım Acaba ne olabilirdiki.
5 harfli
-Masal mı acaba yazdım kırmızı ışık
Ben böyle abuk subuk sayılar yazarken merdivenlerden ayak sesleri gelmeye başladı nedense benim odamdan aşağısının merdivenleri tahta diyilde demir ayak sesleri yaklasıyo napıcam napıcam aha merdiven bitiminin yanında ufakda olsa bi boşluk gibi bişe var karanlıkta fazla seçemedim ama baska çare yok.Hemen oraya sığışmaya çalıştım.Ne bok yemeye inersem zaten aşağı iki kişiydiler.Korumalardan ikisi sanırım ama ben bunları daha önce gördügümü hatırlamıyorum.Neyse sanırım şifreyi giricekler.
"Adamı aldın dimi" dedi adamlardan biri
"Tamam adamda sevkiyatıda tamam"dedi sesinden genç oldugu belliydi ama yüzünü secemiyordum şifrenin etrafında yeşil bir ışık vardı Bakalım bu gizli mekanın şifresi neymiş.

-M3RÜ5
Adam aynen bunları girdi kapı klik diye açıldı.İçerisi sadece beyaz koridor beyaz kapılar ve gelen yüksek bağırışlarla kapı kapandı

BENDE masal sam o tünele girerim ama şimdilik bu kadar aksiyon yeter.Hadi odama, çikolatama açık vermemem gerekir. Hızlı hızlı merdivenlerden çıkarken tam odamın bulundugu koridorun merdivenine ulaştım derken birine çarptım.Söyle bi baktım kimdi AHA ŞİMDİ BOKU YEDİM.

NASILDI VOTE VE YORUMLARINIZLA DESTEK VERİRSENİZ İYİ OLUR SİZCE NASIL BİR BAŞLANGIÇDI

Çikolatam'ı kaybettim!!  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin