Bölüm:2 Way canına..

22 6 5
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN.
Bende masalsam o tünele girerim.Ama şimdilik bukadar aksiyon yeter.Hadi odama,çikolatama açık vermemem gerekiyor.Hızlı hızlı odama çıkarken tam odamın oldugu koridorun merdivenini çıkmıştım ki birine çarptım.Söyle bi baktım da AHA ŞİMDİ BOKU YEDİM...

MASALDAN..

Korktuğum başıma gelmişti.napıcaktım şimdi ben.Çarptıgım kişi çikolatamdı.Hay şansıma tüküriyim ya Allah benden bi açıklma bekliyo.Kaşlarını yavaş yavaş çatıyo.
" A çikolatam ben şey"
" evet masal sen ne?" Aha buldum .
" ha şey komşunun kızı bana köpegini bıraktı oda aşagıya inmiş onu arıyodum yani yoksa ben aşağıyı merak ettiğimden degil " Allah beni napmasın ya öl masal geber masal inş yer
"Ha başka bişi yok yani " inanmadı ya kahretsin kaşları havada
"Yok yok gerçekten çikolatam bişi yok"
"Buldunmu bari köpeği" uzatma be of
"ha yok bulamadım daha ama bulucam"
Dedikten sonra koşa koşa odama gidiyordum tam kapıyı açıcaktım çikolatam arkamdan seslendi
"Masal"
"Bana birdaha yalan söyleme"
bişe demeden içimdekileri dökemeden sessizce odama girip kapıyı kilitledim.Nedenmi? Bilmiyorum.Hiç bişeyi bilmedigim gibi bunuda bilmiyorum.
Herneyse planımı bu aksam uygulayacaktım.Şifre aklımdaydı
"M3RÜ5" hızlıca masamın üstündeki not defterine yazdım.
Tamam sıradaki akşamı beklemekti.
Vakit geçsin diye odamın balkonuna çıktım.İkili koltuğa kendimi bıraktım.Uykum gelmişti gözlerim agır agır kapanıyodu.Tam uykuya kendimi teslim ettimki bir silah sesi duyum.Çok yakından gelmişti hatta balkonumun yan tarafında olan garajdan yattıgımın koltuktan sürünerek kalktım.Beni görmemeleri gerekiyodu.Her kimlerse silah sesinden sonra bir araba sesi geldi Sonra bağrışmalar sesler hepsi yokoldu sanki ebedi sessizlık ha yavasca balkondan kafamı kaldırdım.Garaja doğru baktım,kapısının önünde kan izleri vardı.Birde solunda silah.
Neydi bu şimdi Tam ayaga kalkıp "ne oluyo" diye bağırıcaktimki birisi çikolatamın korumasıydı sanırım.
Diğer korumayla birisini taşıyorlardı.Ama bildiğin adamı sürüyolardı yani iyide bu sürüdükleri çok tanıdık ama ama
"ÇİKOLATAM"   Nasıl nasıl yok yok bu olamaz
Tiyatro dimi bu tiyatro . Ben bağırmaya basladım fakat korumalar beni duymuyodu ki. Farketmemiştim ağladımı bağırmaktan.
" Hey beni duyun "
"Çikolatammmm"
"Tiyatro dimi bu birazdan kalkacak dimi çikolatam"
"Lan size diyorum "
Koşarak kapıya gittim lanet olsun kapı kilitli
Kapı kilidi nerede yok yok yok lan nerede bu hem bağırıyor  hemde kiliti arıyordum.yoktu lanet olası kilit yavasca kapıya çöktüm.Sanki sanki o ölmemişti sadece bedeni öyleydi.Dimi yok ya saçmalama Masal o o çikolatan o seni bırakmaz annen gibi degil bırakmaz dimi.Anında çöktüğüm yerden kalkıp kapıyı tekmelemeye başladım.yok yok kimse açmıyo geriye bir yol kalmıştı.Koşarak balkona çıktım.demirliklerinin üstüne çıktım ve kendimi aşağı bıraktığım anda balkonumdaki koltuğumda uyanmam bir oldu.Oh çok şükür yarabbim rüyaymış.
Ama yinede garajın önüne baktım oh ne kan nede silah vardı.
Hava iyice kararmıştı.
Odamdaki kendime ait lavaboya gittim.Aynadan kendime baktım,terden her tarafım vıcık vıcık olmuş turuncu saçlarım alnıma yapışmıştı.ıyk en nefret ettiğim şey en iyisi ılık bir duş
Ooof üşeniyorum ama mecburum.sürüne sürüne duşa kabine gittim.çabucak çıktım.Giysi dolabıma kapağını açtım,ve bir  yarım kot bide üstünde TEEN WOLF yazan baskılı tişörtümü aldım.ne sandınız tabikide teen wolfcuyum.hızlıca giyindim.aynanın karşısına oturup saçlarımıda taradım.Örsem mi? Örmesemmi? Diye kndimle savaşırken saçlarımı at kuyruğu yapıp sıkıca bağlarken buldum.
Ha bide kaç dakikada duş alıcam acaba deyip her seferinde telefonmun sayacını açıyordum.Çıktıgımdada durdurmuştum.dur onu bir not alıyım işşizlik işte naparsın.
Telefonumu elime aldım bildirmler panosunda bir mesaj oldugunu gördüm.
Yinemi turkcellden ya bir mesaj atan o var zaten beni düşünüp anasını satıyım bi tane arkadasım kız erkek fark etmez yokki mesaj atan olsun yani.Bu turkcellde bana acıdıgından atıyor heralde mesajı açtım açmamla başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki.
GİZLİ NUMARA
"Balkondaki rüyanın gerçeğini yaşamak istemiyorsan zemin kattaki tünele asla girme"
Neydi bu şimdi?
Benim rüyamı nerden biliyodu?
Benimi izliyordu?
Kimdi bu?
Tünele gire cegimi nerden biliyodu?
BİLMİYORUMMM
Biraz daha düşünürsem aklımı kaybetme riskim fazlaydı.En iyisi kale almamak yada üç maymun;
Görmedim.Duymadım.Bilmiyorum.deyip mesajı sildim silmesinede sildigim anda telefonum tekrar titreşti.yine mesajdı ve yine aynıydı.
GİZLİ NUMARA
"Boşuna kendini kandırma gördünde duydunda biliyorsunda"
ya bu kimdi benim içimimi okuyordu.
Ve yine telefom titreşti
GİZLİ NUMARA
"Ben senin içini okumuyorum sadece sen sesli düşünüyorsun.bidaha sesli düşünme"
Emriniz olur paşam varmıydı baska isteginiz çay kahve diye söylendim.hay agzıma ya
GİZLİ NUMARA
"Çay da değil kahvede sen ikisinide beceremezsin"
Ya çattık in midir ? Cin midir? Belli değil acaba odama kamera falanmı koydu ya içimden düşünüuorum sakin tamam
"Cevap yazsammı? Yazmasammı?" Ya yazıyım bu lafların altında kalmamam lazım yok ya yazma sallama onaneki dimi yani
kesinlikle ya deliyse yada piskopat Allahım sen benim keçilerime mukayt ol Yarabbim ya ben bunları düşünürken telefonum tekrar titreşti açıyımmı? Yoksa okumadan silsemmi? Ya aç nolucak dimi yani yine aynıydI
GİZLİ NUMARA
"Demek beni sallamıyosun  ben seni uyardım.Hiçbişey bilmiyosun unutma.peki bu gece git ve gör ama pişman olucaksın TURUNCU KAFA"
Ne turuncu kafamı allasen baska bişi bulamadınmı? Of saçlarımdan sogudum.ya masal onca düşünücek şey varken git sen buna tak.Ya o değilde  içime bir kurt düştü şimdi.Ne güzel herşeyide hazırlamıştım ya gitmesem adım korkaga çıkar yok yok gidicem artık gerçeklerle yüzleşme vakti geldi de geçiyor bile.umarım gerçekten pişman olmam.hazırladgım sırt çantamıda aldım kapıya doğru yöneldim.artık baska yol yok çıktım birkere dönülmez.ayaklarımın ucuna basa basa koridordan merdivene doğru yürüdüm bu arada çikolatama baktım ortalarda yoktu sanırım dışarı çıkmış.Bu işimi dahada kolaylaştırır.Evet merdivenlerin başındayım.Ve artık kesinlikle her şeyi bilmek istiyorum.yavaşça tahta merdivenlere yöneldim.
Emin adımlarla ilerliyodum demir merdivene ulaşmama az kalmıştıki telefonum arka cebimden titreşti.yavaşça aldım.ve yine aynıydı,

GİZLİ NUMARA  

"Bak iyi düşün daha zamanın var.Zamanın geldiğinde baban sana göostericek zaten"  

"Yeter ama ya SANANE"diye bagırdım duyuyordur heralde duysunda bu gece dananın kuyrugu kopucak kopsunda zaten.Ufak bi tuşla telefonumu kapattım.Arka cebime kattım ve merdivene adımımı attım sırayla bir iki bir iki derken tahta merdivenler bitti ve benim yıllardır çözemediğim sesler gelen şifreli o zemin kaTA ait demir merdivenlere yöneldim.

Bir iki bir iki hop o değişik görünümlü kapıya baktım.
Pekala seçenekleri sıralayalım:
👉sifreyi gir herşeyi öğren
👉Hiçbirşey yapmadan odana çık
👉Dostum bu odadan sanane
👉Ama o sesler
👉Peki gir yada girme

Pekala gidiyorum....

Kapının yanındaki şifre yerine yöneldim.
Yavaşça şifreyi girmeye başladım.
M3RÜ5
Tmmdir şifreyi girmemle kilidin klik sesini duymam bir oldu.
Yavaşça sanırım kapı açılıyordu.

Gözlerimi kapadım ve umarım pişman olmam diyip içeri adımı attı ve gözlerimi açtım agzimdan cikan ilk kelime

!!!!!!!!WAY CANINA !!!!!!!!!!


Bölüm nasıldi arkedesler yorumlarınızı fikirlerinizi ve düşüncelerini mrk ediyorum
SEVGİYLE KALIN😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çikolatam'ı kaybettim!!  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin