~Εισαγωγή~
Λοιπόν.. Εγώ είμαι η Σαμάνθα Γουντ. Για τους φίλους Σαμ, το οποίο προτιμώ να ακούω. Ζω στην Αμερική (Νέα Υόρκη συγκεκριμένα) και είμαι 18 χρονών (σχεδόν όπως λέει η μητέρα μου) και μόλις τέλειωσα το σχολείο (Καλά καταλάβατε, είναι καλοκαίρι). Το όνειρό μου είναι να πετύχω σαν επαγγελματίας χορεύτρια. Λίγο περίεργο... Τώρα θα πείτε "Μα γιατί περίεργο; Όλα τα κορίτσια λατρεύουν τον χωρό." Εδώ ακριβώς βρίσκεται το περίεργο. Το να ονειρεύομαι να γίνω χορεύτρια είναι τελείως παράλογο μιας και είναι ένα όνειρο που έχουν συνήθως κορίτσια και όχι τα λεγόμενα "αγοροκόριτσα". Ουσιαστικά δεν ξέρω αν είμαι αγοροκόριτσο μα όλοι έτσι με αποκαλούν. Λατρεύω τα σπορ, τον ελεύθερο χρόνο μου παίζω PS3 (playstation 3), δεν βλέπω αισθηματικές ταινίες, φοράω άνετα και βολικά -καθόλου κοριτσίστικα απ' ότι φαίνεται- ρούχα, δεν βάφομαι και λατρεύω να τρώω. Να τρώω πολύ. Η μητέρα μου θέλοντας "να με βάλει στον σωστό δρόμο" με ανάγκασε να παρακολουθήσω μαθήματα χορού. ( Και φυσικά αρνήθηκα αλλά...) Ήμουν αναγκασμένη να το κάνω, αλλιώς αντίο PS3... Στην αρχή ήταν ένας εφιάλτης.. Μετά όμως με τον καιρό άρχισε να μου αρέσει και κατέληξα να το λατρεύω... Είναι αυτή η αίσθηση της ελευθερίας που νιώθεις.. Είναι που κατά τη διάρκεια της χορογραφίας βγαίνει η ψυχή σου από το σώμα σου και μεταμορφώνεσαι σε κάποιον άλλο... Φτάνει όμως για μένα.. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην συνέχεια.Όλα άρχισαν όταν..
"Σαμ είσαι μια από τις καλύτερες στην σχολή μας. Αν το θέλεις και εσύ, μαζί με άλλες τέσσερις κοπέλες θα πας Αγγλία για μερικές μέρες.." είπε η υπέυθυνη της σχολής χορού μου περιμένοντας απάντηση. Λοιπόν.. Είναι καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει σχολείο.. Έπειτα δεν έχω ξαναπάει Αγγλία αλλά.. Αγγλία που; Και για πόσο; Και γιατί;
"Δηλαδή;" είπα θέλοντας να πάρω περισσότερες πληροφορίες.
"Λοιπόν όταν λέω Αγγλία εννοώ Λονδίνο.. Μια εταιρία θέλει πέντε χορεύτριες για ένα βιντεοκλίπ. Είπα λοιπόν να στείλω τις πέντε καλύτερες."
"Και είμαι εγώ μέσα σε αυτές;"
"Μα και βέβαια.." είπε με φιλικό τόνο. Αν κάποιος το άκουγε για πρώτη φορά δεν θα το πίστευε ποτέ του.
"Και τι βιντεοκλιπ είναι αυτό;"
"Λοιπόν... Οι Οne Direction_"
" Όχι.. Δεν πρόκειται να δεχτώ.. Όχι σε βιντεοκλίπ αυτών των πέντε φλούφλιδων. Ειλικρινά όπου αλλού θέλετε αλλά όχι εκεί" την διέκοψα καθώς ανέβασα λίγο τον τόνο της φωνής μου. Είναι δυνατόν; Σε βιντεοκλίπ του πιο διάσημου χαζομπόιμπαντ του πλανήτη; Το βίντεο θα το δει όλος ο κόσμος!
YOU ARE READING
She's not afraid (Completed)
FanfictionΕίναι 18, την λένε Σαμάνθα μα μην την αποκαλέσετε έτσι, θα προκαλέσετε την οργή της... Καλύτερα Σαμ. Μόλις τελείωσε το σχολείο. Λατρεύει να τρώει και της αρέσουν τα παιχνίδια στο PS, όλων των ειδών τα σπορ και κάνει παρέα ΜΟΝΟ με αγόρια. Το μόνο κορ...