Me olime Ashlee' juures enne minema hakkamist. "Ashlee ja Ella, hakkake minema, te jääte maha muidu bussist." Lausus Ashlee ema Amanda aka mu teine ema. "Kohe ema." Hüüdsime korraga vastu ja siis hakkasime naerma. Me olime minemas klassiõhtule ja peale klassiõhtut ûhe klassivenna juurde. Steni. "Kuulge teil on 6 minutit bussini. Hakkake liikuma, ma olen kindel, et te olete valmis juba." Me olime valmis. Panime ketsid jalga ja jooksime bussile. Jôudsime napilt. Mis te hingeldate?" Kûsis Sten. "Sten nii ei tohi ehmatada sa vana jobu." Laususin naerdes. "Jah jooksime küll. Me poleks jõudnud klassikale muidu." Ütles seekord Ashlee. Nägime Steni ûhe poisiga. "Aaa see on mu onupoeg Stefan." Lausus ta. "Need on Ashlee ja Ella." Tutvustati meid. See poiss nägi armas välja. Ashlee togis mind. Ta oskab mõtteid lugeda, pekki. Punastasin. Ashlee togis telefoni lause. "You can have him, im not into him." Tänks ûtlesin mõttes. Ta naeratas. "Niisiis, Stefan, sa tuled klassiõhtule meiega?" Kûsis Ashlee minu eest. Kutt noogutas. Räägi midagi. Ma tahan su häält kuulda. "Kui vana sa oled?" Kûsis Ash jälle. "17 ja saan kuu lõpus 18." Ahhh ta hääl on, ma ei oska kirjeldadagi seda. Niii hea lihtsalt. "Me oleme Ellaga 16 mõlemad." Kutt noogutas.
I know that nobody will read this but I still like to write.
YOU ARE READING
Heart like this
Non-Fiction"Sa oled mu parim sõber. Ma ei anna kunagi alla. Sa oled ja jääd mu parimaks sõbraks igavesti Ella."