Konoha Gauken – un liceu de prestigiu si standarde aparte fata de celelalte. Toti trebuie sa munceasca din greu pentru ca profesorii sunt foarte stricti. Si in curand va incepe vara, iar toata lumea isi face planuri cu ce urmeaza sa faca in vacanta. Se pare ca ei au uitat in intregime despre examenele finale. De fapt nu asta ma ingrijoreaza. Orele aproape s-au terminat si eu nici nu am avut curajul sa vorbesc cu el. Dar ce pot sa-i spun celui mai dragut, popular baiat din scoala? Sasuke Uchiha cu siguranta nu stia ca exist daca nu eram in aceeasi clasa cu el. Si e destul de misterios. Nu vorbeste mult si rareori zambeste, dar eu chiar trebuie sa vorbesc cu el. Un baiat ca el nu va fi niciodata interesat de mine! Nu sunt populara. Singurul lucru pe care il am este... o frunte mare. Ma intreb de ce este asa de serios? Desi asta il face mai cool.
-...ceea ce a condus la rate crescute pentru activitatea in mentinerea unui catru relativ, se aude profesorul nostru de istorie citindu-ne dintr-un manual.
-Hei Karin! Uite, se pare ca Fruntea iar viseaza de una singura, se adreseaza o colega acesteia.
-Ha! Atunci poate sa viseze. Sasuke nu are gusturi asa de rele incat sa se uite la ea, ii raspunde Karin.
-Nu uitati ca acesta va fi examenul de saptamana viitoare! Daca nu vreti sa picati, studiati! Ne anunta profesorul. Bine, toata lumea! Cred ca e destul pentru astazi! Continua el.
-Studiind cu doua zile inainte ar trebui sa fie suficient, ii spune Naruto colegului sau Sasuke. Daca am sa fac asa, voi avea totul sub control pentru examene!
Din nefericire este auzit de Kakashi, proful.
-Sub control? Ar trebui sa spui in conformitate cu zero la fel cum sunt si notele tale pregatite, Naruto!
***
-Ugh. In sfarsit putin timp pentru odihna! Spune Hinata.
-Orele lui Kakashi-sensei sunt asa de plictisitoare! Se plange Ino.
-Ai dreptate! Dar Sakura, ce s-a intamplat? Continua Hinata observand-o pe aceasta aeriana.
-Eh? Raspunde Sakura iesind din transa.
-Ai vorbit cu Sasuke? Intreaba Ino. Ah, Sakura! Daca nu te grabesti pana vine vara va trece multa vreme pana il vei vedea din nou. Asta e teribil! Cand te gandesti ca un simplu salut iti poate schimba viata!
-Ino chan! Ii spune Hinata pentru a se opri. Asta e putin cam mult!
-E adevarat, murmura Sakura.
-Daresti mai raudecat Sakura la asta, Hinata! Rade Ino.
-Ah? Se inroseste aceasta.
-In special cand vine vorba de Naruto! Continua Ino,tachinand-o.
-I-Ino chan, poate te vor auzi! Se balbaie Hinata.
Ino este draguta si foarte sigura pe ea. Nu-i de mirare ca iese cu Sai, unul dintre cei mai cool baieti din scoala! Gandeste Sakura.
-Haha! Vezi la ce ma refer, Hinata? Rade in continuare Ino.
Poate ar trebui sa-mi stapatesc temerile si sa le pun deoparte in fata lui. Chiar imi place Ino si as vrea sa fiu ca ea!
***
-Acolo vom merge! Spune Ino increzatoare. Doamnelor, folositi asta! Rosteste intinzandu-le un luciu de buze.
-Ino chan! Acea culoare e asa draguta la tine, o complimenteaza Hinata.
-Da, este un roz foarte pal. Itiofera un aer mai feminin, raspunde aceasta.
-Crezi ca vom arata bine daca il folosim? Se intreaba Sakura.
CITEȘTI
Konoha High School
RomanceAventurile tinerilor din Konoha High School Autor: Masashi Kishimoto