de nieuwe jongen

59 1 0
                                    


 Laat mij me even voorstellen ik ben Becky ik ben 18 jaar en woon in melbourne (australié)

 Ik wordt wakker van mijn wekker die afgaat.  Ik stap uit bed en trekt mijn kleren aan .Ik check mijn whattsapp en ziet dat ik 1 nieuw bericht heb van   Amber: heey bec xx weet je al dat er een nieuwe jongen bij ons op school komt? ik: stuur snel terug naar Amber: heey em had je berichtje niet meer gelezen, khoop dat hij knap is! xxx Ik loop snel naar beneden en smeer mijn brood en ga aan tafel zitten ik heb mijn brood op en ga mijn schooltas boven halen en vertrek naar school Ik fiets het schoolplein op samen met Amber, Piper, Paige en Imogen. Ik zet mijn fiets in het slot en zie een groepje rond de nieuwe jongen staan hij heeft blauwe ogen en bruin haar . Amber:hij is echt een stuk he becky.

ik: jha zeker kom we gaan er naar toe.ik zie aan Amber dat ze twijfeld maar gaat toch mee

We gaan bij het groepje staan maar de bel gaat dus we haasten ons naar de klas. Ik ga naast Amber zitten. Amber: fluistert dat ze dit vak haat ik: ik ook Amber en zeker mr.Malone pff wat een stomme leerkracht dat hij is. ik en Amber zitten in de kantine de nieuwe jongen kijkt rond in de kantine voor een plaats om bij te gaan zitten. hij kijkt me zielig aan. ik roep hem naar onze tafel en zeg dat hij hier mag komen zitten. hij neemt mijn uitnodiging aan en komt bij ons aan tafel zitten. 

Jongen: zegt dankje dat ik erbij mag komen zitten.

Ik : graag gedaan ik heet becky en dit is emma.

 Jongen: ik ben nathan leuk om jullie te ontmoeten in welke klas zitten jullie.

 Ik: 6a jij .

 Nathan: 6c.

 Ik: ah leuk en hoe bevalt je klas.

 Nathan: wel goed alleen stomme vakken.

 Piper: haha heb ik ook welk vindt jij het stomste vak.

Nathan:alle vakken.

Ik en Amber schieten in de lach.

Nathan begint ook te grijzen.

Nathan: mag ik jullie telefoonnummer.

Ik: jha ********* 

 Nathan: oh dankje mijn nummer is **********

Ik: ik geef Amber's nummer en van de andere vanavond via whatsapp.

Nathan: oke en hij gaf me een knipoog.

Nathan: ik moet maar weer eens gaan ik moet mijn lokaal nog zoeken  en mijn boeken uit mijn kluisje halen weet jij messhien waar het lokaal is van ene mr. Malone.

Ik: jha dat is rechtaf ,de trap op dan naar links het derde lokaal.

Nathan: ah dankje 

Ik: graag gedaan veel plezier met mr. Malone hij is geen gemakkelijke leerkracht als hij je niet mag kun je beter uit zijn buurt blijven.

Nathan dankje voor de informatie.

Ik: graag gedaan je zult het nodig hebben bye.

Nathan jha kdenk het ook byee

De de bel gaat Ik en Imogen gaan naar Engels ik ga op mijn plaats naast Imogen zitten en kletsen nog wat over Nathan. Mevr De La Rossa begint met de les en vraagt om stil te zijn we luisteren aandachtig naar Mevr.De La Rossa die les geeft 


NIEUWE UPDATE 





het geheim van de jongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu