Rmut letěl proti nám, natáhl jsem před sebe ruku s mačetou a zavřel jsem oči.
Přeletěl mě, cejtil jsem jak mi kapka slizu spadla na čelo. Hned jsem se otočil za ním. "Ne," zařvala Monika. V tu chvíli mi to došlo, útočil na Jacka náš nejslabší článek. Jack na štěstí stihl uskočit a rmuta to na chvíli zdrželo. "Všichni se otočte a vypadněte od tud, braňte Jacka," rozkázal jsem." zůstanu ja , Brenda, Sára a Koby. My máme zbraně. " Nikdo neprotestoval, všichni se otočili a oddálili se od nás.
"Každej z nás z jiný strany," rozhodla Brenda. Udělali jsme tak. Rmut skočil na Kobyho, ale Koby uhnul. Ocitnul se za ním, tak ho bodnul do zad. Rmut zemřel. Čekal jsem že to bude těžší.
Vrátili jsme se k ostatním. Myslel jsem že až na poškrábaného Kobyho nikomu nic není. To jsem se ale pletl, Jack ležel na zemi a nevnímal. "Co se stalo?" Zeptal jsem se. " Ten rmut pobodal ho," odpověděla mi brečící Monika.
Otočil jsem se a rozběhl se k těm bednám. Brenda běžela hned za mnou. "Co hledáme Thomasi?" Zeptala se mně Brenda. "Protijed. Taková malá injekce s modrou tekutinou. Muselas to ve ZLOSINU někdy vidět. Nebo ne?" Brenda přikývla. "Asi jo."
"Mám to," zakřičel jsem a rozběhl se zpátky k Jackovi. Bodnul jsem mu protijed do ruky. "Moniko mohla bys ho vzít? Jo a když se bude cukat, tak se neboj. Je to normální a zachrání mu to život. Vy ostatní vemte bedny a vracíme se."
Když mě Minho viděl hned se ke mně rozběhl. "Frase, kde jste byli. Čekáme na vas už dvě hodiny," zeptal se mně. "Máme problém napadl nás rmut a pobodal Jacka," odmlčel jsem se. "Bránil nějaký bedny, byl v nich i prodijed ten jsme mu bodli a ty ostatní jsme přinesli sebou," podíval jsem se na Minha. "Frase, co by to mohlo znamenat? Proberem to na poradě za půl hodiny na základně a vem sebou Brendou, Jacka a ty krabice.
Všichni jsme seděli okolo ohně já, Brenda, Minho, Gally, Isabela, Agáta, Julie a Aris. " Tak jo," začal Minho,"Thomase s jeho skupinou napadl rmut, jak už jste mohli slyšet. Nevím co"- Přerušili ho Jackovi výkřiky. Položili jsme ho na ten mech v rohu jeskyně.-" nevím co to mělo znamenat, možná to byla jen náhoda." "Tak náhoda jo?" Ozval se Gally. " nějaká frasácká náhoda nemyslíte? Podle mně vůbec nejsme zachráněni. Thomas se tím ZLOSINem spojil když jsme u toho nebyli," pak na mně vrhl zlostný pohled." No promin, to si přehnal. Ja bych Jackovi nikdy nechtěl ublížit," zvýšil jsem na něj hlas. "Uklidněte se vy dva," usadil nás Minho. " Gally takhle ho nemůžeš obviňovat. No ale jinak Thomasova skupina našla takhle ty bedny," ukázal do rohu jeskyně. "Thomasi s Brendou je potom prosím prohlédněte. A my jsme našli jezero v lese kousek od sud a to bylo všechno. V noci budou hlídky po těch skupinách po kterých jsme prohledavali okolí víc vám řeknu až potom a to je asi vše."
Beden bylo sedm já jsem si vzal čtyři a Brenda tři. V mé jedné byla balená voda, v další jídlo, ve třetí oblečení a ve čtvrté hygienické potřeby. V Bredinych bednách byli užitečnější věci v první zbraně, ve druhé lékárnické potřeby a ve třetí taky jídlo. Ty krabice byli nějak kouzelný vešlo se toho do nich víc než se zdálo a skoro nic nevážili. Ale to nejhorší bylo to ze na nich byl ze spoda nápis, kterého jsme si před tím nevšimli ZLOSIN- zkouška. Když jsem si ho všiml málem jsem omdlel."Co to má sakra znamenat, Brendo?" Když jsem se otočil došlo mi ze vlastně odešla za Minhem. A pak mi došlo ještě něco, Brenda pro ZLOSIN pracovala a věděla o všech zkouškách a jestli je tohle taky zkouška tak Brendě nesmíme věřit. "Musím to všem rychle říct."
Tady máte další kapitolu. Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
The Maze Runner- nový svět
FanfictionČetli jste The Maze Runner(Labyrint). Ale zajímalo by vás jak příběh pokračoval po konci třetího dílu tak to jste na správném místě. Thomas, Brenda, Minho a jejich noví a straří přátelé staví nový svět..