Tak aby jste o něm na začátek něco věděli. Jmenuje se Liam Jackson. Liamův otec už dávno zemřel. Žije s matkou a svou sestrou Julii. Ve dvanáctém kraji moc přátel nemá jen Harryho a Jasona. Jo a taky Agátu Mellarkovou, to byla jeho holka.
Agátu moc miloval. Nejradši ji Zapletal její dlouhé blonďaté vlasy. Byla přesně o měsíc mladší než Liame, což mu vyhovovalo( Za měsíc a dva týdny ji bude šestnáct.) Vysocí byli asi stejně. Měla taky mladšího sourozence, jmenoval se Finick a rozuměl si s Julií. Vlastně díky nim se Liam s Agátou poznali.
"Ahoj Agáto," pozdravil ji Liam. "Co je vypadáš ňák smutně." Posadil se vedle ní a chytil ji okolo ramen. Podívala se na něho a vzdychla."Ty jsi včera neviděl v televizi Snowowou?" na chvíli se odmlčela. " Budou znova hladové hry." "No a to neznamená, že tam hned půjdeš. Nebo jo?" Znovu vdychla. " Ale no tak Liame co na tom nechápeš. Jsem dcera dvou vítězů, které Snowová nemá úplně v lásce. Na padesát procent budu vylosovaná." Měla pravdu Liamovi došli slova, neměl co říct. "A na padesát procent ne," snažil se ji utišit, ale moc to nepomohlo. "Jesli tě vylosují půjdu taky a dostaneš se zpátky domu," nabídl se. " To rozhodně ne to mi slib, že neudělaš. I kdybych to přežila nechtěla bych žít bez tebe." Usmál se na sebe a ona mu dala pusu. " Přísahám na řeku Styx," Johana se na Liama nechápavě podívala. " To je z Řecký mytologie," přikývla. "Nevěděla jsem že se o to zajímáš." "Ani ne, ale učili jsme se o tom na latině."
Po chvíli co si povídali, přišla Agátina máma. Jak už vám asi došlo byla to Katnis Ewrdeenová. Ano ta co dvakrát vyhrála hladový hry. "Dobrý den paní Ewerdeenová," pozdravil Liam. " Liame řikej mi Katnis, už si to zapamatuj," usmála se na něj." No nic Agáto musíme jít trénovat." "Trénovat na co," zeptal se."Vždyť jsem ti to říkala Liame," zamračila se něj Agáta. "Jdu trénovat na Hladové hry." "No jo vlastně a nemohl bych jít taky?" Na Agátě bylo hned vidět, že je naštvaná. "Slíbil jsi, že se nepřihlásíš." " To že chci jít trénovat, neznamená, že se hned budu hlásit jako dobrovolník," obořil se na ni. "Ale víš co, užij si trénink, otočil se a odešel. Zdálky jen slyšel Agátin brek. A Katnissin hlas " No tak Liame čekej." Rychle to ale vzdala a běžela za Agátou.
Liam přišel domu, zabouchl za sebou dveře a boty odkopl do kouta přecíně. Ze dveří kuchyně vyšla jeho máma usmívála se, ale když poznala že je naštvaný( což poznala vždy dost rychle), usměv na tváři jí hned zmizel. "Co je Liame?" Zeptala se. "Nic mi není," zvýšil na ni hlas. Asi mu moc nevěřila. "Ale no tak Liame." Už chtěl vyběhnout po schodech do svého pokoje, ale najednou z obýváku vybjehla Julie, hned se na něj vrhla. "Ahoj Liame," vykřikla. Strčil do ní, až ji srazil na zem," teď nemám čas Julie. Pak vyběhl po schodech nahoru a zamknul se v pokoji.
Další dvě hodiny jen seděl na zemi a přemýšlel o tom co provedl. Agáta měla za týden jít do arény a on na ni zrovna dost křičel. I když ji slíbil, že do arény nepůjde tak se rozhodl že si to ještě rozmyslím. Chtělo se mu z toho brečet, ale zároveň si říkal, že není malej , aby kvůli všemu bulel.
Po dvou hodinách slyšel z poza dveří mámin hlas. "Liame pojď ven někdo za tebou přišel." Liam byl dost překvapený, ale vzal si mikinu a sešel po schodech dolů.
Hlasy uslyšel z obýváku, tak šel za nimi. Uviděl Peetu, tátu Agáty."Ahoj Peeto,"pozdravil, u něj už si zvykl mu týkat."Ahoj Liame posaď se musíme si s tebou promluvit," potom se výrazně podíval na mámu. "Jo jasně," řekla mamka a odešla do kuchyně. "Víš jde o Johanu," začal Peeta." Měl by ses jí omluvit, asi už víš že pravděpodobně jde do arény," odmlčel se. " Ano to vim, ale proč bych se ji kvůli tomu měl omluvit." " Chceš aby přežila nebo ne?" ani nečekal na odpověď. "A my bychom si přáli aby trénovala, ale ona se zamkla u sebe v pokoji a celou dobu jen brečí." To Liama vůbec nenapadlo. "Aha, to mi nedošlo, tak jo půjdu s tebou, omluvím se jí, půjdeme hned."
"Ahoj Liame," usmála se na Liama Katnis jsem rád že ses přišel omluvit. Jsi moc hodný." "Dobrý- teda ahoj Katnis," oplatil pozdrav chlapec. Vyšel nahoru po schodech k Agátině pokoji, moc dobře to tam znal. Na chodbě potkal Finicka. Jen se spolu pozdravili. Liam přišel k Johaniným dveřím a zaťukal na dubové dřevo.
"Řekla jsem, že dokut nepřijde Liam tak nevylezu," ozvala se Agáta. " To jsem já Agáto, chtěl jsem se..." Nic víc už nestihl říct. Dveře se rozletěli, vylítla z nich Agáta a vrhla se Liamovi kolem krku. Liam ji objeí samozřejmě oplatil. "Omlouvám se," zamumlala mu do ramene. Když se se od Liama odtáhla, chlapec hned poznal, že má oči rudý o pláče
Sešli společně dolů, drželi se při tom za ruce." Tak jo už bychom mohli jít na ten trénink, " řekla Katnis. "Chceš jít s námi Liame?" "Rád půjdu," usmál se Liam.
Tak jotohle byla první kapitola. Doufám že se líbí a byla bych ráda, kdyby jste napsali váš názor do komentáře + omlouvam se za chyby
ČTEŠ
76. ročník Hunger Games
RandomDobrý den Paneme, dnes jsem rozhodla, že se znovu zavedou hladové hry. Sedmdesátý pátý ročník se sice před dvaceti lety úplně nevyvedl, ale to už se nestane. Do arény vstoupí šestadvcet splátců z třinácti krajů. Třináct děvčat a třináct chlapců. Skl...