Yeni hikayemiz. Umarım beğenirsiniz :) -Sena ve Aleyna
Uyanalı yaklaşık yarım saat kadar bir süre olmuştu ama yataktan kalkmak yerine yatakta durup tavana bakarak derin düşüncelere dalmıştım. Aslında ne düşündüğümü de bilmiyordum içimde kötü bir his vardı sanki bugün bir şeyler olacaktı.. Kötü bir şeyler.. Şarja takılı olan telefonuma baktım saat 11:59’du fazla uyumuştum artık kalkmalıydım diye düşündüm. Yataktan kendimi zorla attıktan sonra telefonum alarmı öttü neden alarmım çalıyordu? Bugün özel bir gün müydü diye düşündüm telefonumu elime aldığımda takvimde yazılı olan güne baktım bugün o gündü. 5 yıl aradan sonra eski arkadaşlarımla buluşma günümde karnım ağrımaya başladı onları özlemiştim evet ama bu garipti. Aradan 5 yıl geçmiş ve sosyal ağlar dışında birbirimizle konuşmamıştık özellikle onunla.. Gidip gitmemek konusunda kararsız kaldım ama 5 yıl önce bu buluşmayı yapmayı en çok isteyen bendim hem gitmesem büyük kabalık olurdu ayrıca onu merak ediyordum değişmiş miydi nasıl biri olmuştu orada mutlu muydu sevgilisi olmuş muydu beklide evlenmiştir diye düşündüm? Fakat imkansızdı o evlenemezdi en azından ona katlanabilcek tek kız vardı o da bendim. Sıcak bir duşa girdikten sonra tekrar telefonuma baktım Louis’den mesaj vardı ‘’Bugünü unutmadın değil mi? Akşam seni 7’de alırım’ diyeydi onunla ilgili mesajları okumak hoşuma gidiyordu yüzümde gülümse uyandırıyordu. Louis benim için önemliydi benim yaram olmuştu o gittikten sonra benim yaramı bastıran o olmuştu. Aşağı inip anneme baktım ortalıkta gözükmüyordu muhtemelen sabah erkenden gitmişti yada gece hiç eve gelmemişti ama bu sorun değildi artık buna alışmıştım beni umursamamasına beni sevmemesine.. Sadece onu özlüyordum sadece onunla gerçek bir anne-kız olmak istiyordum ama bu imkansızdı.. Evin boşluğu arasında kendimi buldum yalnız hissediyordum. Yalnız ve soğuk odama gidip dolaptan kıyafetlerime baktım güzel bir şeyler yoktu normal bir genç kızın giyebilceği rahat ve güzel şeyler vardı ama bugün farklı biri olmak istiyordum güzel ve farklı biri beni gördüğü zaman beni terk ettiğine pişman olması ve acı çekmesi lazımdı. Neden hala onu umursuyordum bilmiyorum ama ondan intikam almam gerekiyordu. Hemen dolabımdaki kıyafetleri beğenmeyerek annemin odasına gittim. Kıyafetlerini almamda sorun yapmazdı değil mi? Zaten anlamazdı bile muhtemelen bu gecede eve gelmezdi anneme ait olan ama uzun bir süredir giymediği kırmızı mini elbiseyi buldum beden ölçülerimiz hemen hemen aynıydı üzerime giydim işte aradığım buydu. Bütün dikkatlerin benim üzerimde olacağı bir elbiseydi bu özellikle onun.