*********DIMINEATA*********
-Grabestete ca pierdem avionul!da mama.....
-Am terminat!ii raspund eu mamei
Nu pot sa cred ca ma mut.Da mama a primit un loc de munca in New York asa ca trebuie sa ne mutam acolo. Mda. Adio California!
*****DUPA 5 ore*****
Insfarsit am ajuns.Neam dat jos din avion,neam luat bagajele siun taxi. In drum spre noua mea casa ma uitam pe geam la peisaj. Era uimitor. Poate nu o sa fie atat de A
A da. Am uitat sa ma prezint. Ma numesc Melody. Am 16 ani si mda locuiesc doar cu mama. Tata a murit cand aveam 5 ani. Iubesc catei,sunt o fire mai sensibila dar totusi sociabila.
Dupa ce am mers cu taxiul am ajuns in fata unei case gigantice cu doua etaje si piscina.
Miam luat bagajele si am inaintat spre noua mea locuinta. Am apasat pe clanta si am deschis usa. Totul era minunat. Am urcat scarile in cautarea camerei mele. Am dat de o usa alba pe care scria numele meu. Am deschiso si am ramas dea dreptul uimita. Camera mea era minunata. Era crem cu mobila din lemn si avea o fereastra gigantica cu balcon. Am mai stiudiato putin apoi am dat de inca o usa. Era baia. Am inceput sa despachetez apoi am coborat jos in bucatarie. Mama pregatea spaghete.
-Ce bine miroase!
-Deci esti pregatita pentru un nou liceu?intreaba mama
-Nu stiu mama, imi este frica. Daca nu o sa ma integrez?
-Scumpo fi optimista. Nu o sa se intample nimic rau si in plus tu esti o persoana sociabila si o sa te integrezi repede. spune mama.
eu iam zambit apoi am inceput sa infulec spaghetele facute de mama. Dupa ce am terminat iam dat un sarut pe obras apoi iam urat noapte buna si am mers in camera mea. Miam facut un dus apoi miam luat pijamalele cu ursuleti si mam pus la somn. Maine ma asteapta o zi grea
**************************************************
Hey minionilor sper sa va placa cartea mea. Sunt incepatoare deci nu ma judecati. Va pup :*