Derin bir uykudan sonra sabahın ilk ısıkları yüzüme vurmasına ragmen gec bır saatte uyandım.. Gozlerimi ovusturarak banyoya gittim. Kahretsin,elektrikler yoktu. El yordamıyla dolaptan dis fırcamı aldım görmeyerekte olsa ustune bir miktar macun sıktım. yarısının yere gittigini saymazsak basarmıstım. Dislerimi fırçalamaya basladıgımda agzımda keskin tarifi mümkün olmayan bir acı hissettim. Beynim kitlendi adeta.Kalakaldım. Sıcak bir sıvı bogazımdan süzüldügunde dis fırcası yerine tıras bıcagı aldıgım farkettim.
O an sadece yere oturabildim. Basımı fayanslara dayadım ve öylece beklemeye basladım agzımdaki sıcaklıgı hissedebiliyordum. Zorca ayaga kalkabildim. Evimde gerekli malzemeler vardı. Yıllar önce bunun egtimini almıstım. bes yıl kadar kacak yollardan tıbbı malzeme satısı yapmıstım. aynanın önüne oturdum bi kac dikisi orda kendime attım.Agrı kesici ilacları almayıda ihmal etmedim..
Delicesine acıyordu ama evden dısarı cıkmayı sevmezdim. Insanların meraklı bakısları beni daha cok kotü yapardı. Halletmıstım de. Bir kac saat dinlenmek üzere yataga uzandım saatler birbirini kovalamıski aksam saat yedide gozlerimi actım. o acı beni baya bi uyutmustu tabi en agırından olan agrı kesicilerde. Hiç kalkmadan yan koltukta olan kumandaya uzandım. Dugmeye bastım acılmadı. Gün beni yormak için basladı sanırım diye dusundum yanlıs kumandayı almıstım.
Evet evet yerdeydı onu aldım ve acmayı basarabildim. Yarısmalar,diziler,haberler ve sevdigim belgeseller. Belgesel ızlemeyı gercekten cok severdım. Orda mucadeleyı hırsı goruyordum nasılda karnını doyurabilmek icin yemegının pesınden kosuyordu kaplan. Usanmadan yorulmadan hedefine kitlenmek bu denli onemli. Tek bir hareketle kapattım televizyonu ve ayaga kalktım. Masanın üzerindeki zarfa odaklandım. ilk kez goruyordum. Dagınık olmak bana göre degildi onu oraya koymus olamazdım. Ona dogru yaklastım elime aldım ustunde hıcbir yazı yoktu dumduz beyaz bir zarftı. Actım ve okumaya basladım
" Tanıyor musun beni? Kac defa gordun hayatında. Kac kez aklına geldim. Hıc dokundun mu bana? Bu soruların cevabını hiç ögrenemeyeceksın belkıde. Senelerdir bir nefes kadar yakınım sana. arkana donup baktıgında benı hic göremeyeceksın. Hissedeceksin. Urpereceksın. Donup kalacaksın. Ama sesin cıkmayacak.Elinden hiçbir sey gelmeyecek. Lafını kimse dinlemeyecek. Bulamayacaksın ama rahat kalmayacaksın. Senelerdir hissetmedin mi solugumu boynunda. oysa ben damarlarından akan kanın sıcaklıgını hıssedıyorum. Duymuyorsun sessiz cıglıklarımı. Bu cehennemde beraberiz.. "
OKUDUYSANIZ YILDIZA BIR TIK LUTFEEN. YORUMLARINIZI BEKLIYORUM BENIM İÇİN ÖNEMLİ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN
RandomSenin tam arkandayım.Bir nefes kadar yakınım sana.o günü bekle OKUDUGUNUZDA YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN LUTFEN VEEE TIKLAYALIIIM