Bu da neyin nesiydi Bu mektup buraya nasıl geldi? kim yazdı bunu? Ne demek oluyordu bu? kendimi bu sorulardan alamadım. Urpermistim belkide baska birinin mektubunu aldım gecmıs gunlerde ve oraya koydum diye dusundum. ya da bana yazılmıs bir sey olabilirmiydi? oldugu yere bıraktım. ister istemez düsüncelerden alıkoyamıyordum kendimi.
Kim olabilirdi? Sadece sevgili demek o kadar eksik o kadar yetmeyen bir kelime ki. Hayatımı verdigim günlerimi harcadıgım genc kız. Onunla ilk kez o köskte karsılasmıstık. Onu ilk gordugumda olacakları hissetmistim. Gozlerine baktıgımda benim olmalı demistim. Ben tıbbı dersler alırken kendimi gelistirmistim her yönden. Yanında ek dersler alıyor. Bundan keyif alıyordum. Yeni seyler ogrenmek ilgimi cekmisti.insan bedeni. her noktasını ogrenmek istedigim. Bunu seviyordum. Ve bu konuda butun derslerı aldm. Ameliyatlara girebilcek kadar basarılı yetenekli bir ogrenci olmustum. Teklifler alıyordum. Ama bu isi her zaman gizliden yapıyordum. Kacak insanlarla is birligi içerisinde olup para karsılıgında yapmıstım hepsini. Benim dunyamda acımak,vicdan,merhamet asla yer alamazdı. Ah prenses, nasılda baglamıstı beni kendine. Nihayetinde defolup gitti ama.
Bu dusuncelerden uzak kalmak amacıyla hava almaya karar verdim saclarımı bir el darbesiyle düzelttim besinci kattan asagıya inmek zor geliyordu ama buna ihtiyacm vardı. Hızlı adımlarla merdivenleri ucer ucer atlayarak indim. apartmanımızın 70 kusur yaslarındaki zavallı kadını geciyordu. durup bana baktı. Yaslı burusuk cirkin yuzunu burusturdu. ne oldugunu anlamadım ve dıs kapıdaki cam yansımasından kendime baktım dudaklarımn kenarında kan izini gormus olmalıydı nasılda farkedememisim. koluma sildim ardından yoluma devam ettim. Evimde buldugum zarfı dusunuyordum. o oraya nasık gelmıs olabilirdi. evime kimse gelmezdi. kabul etmezdim. onu oraya kim bırakmıs olabilirdi. ben bunları dusunurken duydugum seslerle irkildim. Pansiyon olarak kullanılan binanın arkasındaki evden geliyordu bu sesler. Herkes dısardaydı. cıglıklar yukseliyordu. Biraz daha yaklastıgımda farkettimki yaralı veya ölen biri vardı.
yıl 1996
Ben bes yasında bır cocugum. olaylardan habersiz. suskun, en agırından. Ailem yok benim. Hic olmadıda. Babam uzun boylu kalıplı biriymis. herkes korkarmıs ondan. Annem herkese karsı boynu bukuk hanfendi bi bayanmıs. zamanında cok gormus gecırmıs.Babamla birbirlerini cok severlermiş. annemin o gergin donemlerinde bile yanında olmuş babam.
Annem bana hamile oldugu gecelerden birinde gece vaktı uyanmıs ve sessizce odadan cıkıp alt kata inmis ordan da bahceye. sabah oldugunda babam bakmıs ve bulamamıs evin icınde hemen polislere haber vermıs tum gun onu aramıslar ve en sonunda bahcenın ilerisinde ormanlıktaki nehrin tam yanında bulunan agacta uyurken bulmuslar.Hepsi bırlıkte gulmusler ardından.uyurgezerlıgı tuttu dıye. Annem o geceden sonra bı daha babamın yanında gune baslamamıs. babam temkınli oldugu ıcın kapılarda kıtlıymıs. babam hamileligine vermıs dıger odalarda uyumasında sorun yok dıyerekten. yıne bir gece yarısı babam bir sesle uyanmıs onasıl bır ses durmadan damlayan radyo sesi. ardından yanında annemi gorememıs. kalkıp odalarının oldugu kata bakmıs sesin gelebılecegı yerlere fakat ne annemi nede radyo tespit edebilmis. asagı kata indıgunde ise bu ses kesılmıstı. dogacak olan cocukları ıcın yanı benım ıcın suslenmis hazırlanmıs olan odaya gırmıs babam. annemi orda tam bana ait olan yatagın dıbınde oturup eli kalbınde sanıyeleri sayarken gormus. babm geldıgınde bembeyaz tenıyle babama bakmıs bırden gerı cekılmıs babam urpermıs fazlasıyla. sonra gıtmıs yanına ve kapkatı kesılmıs o bedenine sarılnıs ellerını tutmus zar zor. sakın ol dıyebilmıs. olanları anlayamamıs babam hıcbırzaman.
Arkadaslaar emege saygi lutfen yildiza bir tiiiik!! Ve yorum bekliyoruum😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN
RandomSenin tam arkandayım.Bir nefes kadar yakınım sana.o günü bekle OKUDUGUNUZDA YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN LUTFEN VEEE TIKLAYALIIIM