Špatné správy

6 1 2
                                    

Liam Jackson bydlí ve dvanáctém kraji. Se svou matkou Markétou a desetiletou sestrou Julií. Jeho otec zemřel již dávno a Liam o něm moc nevěděl. Má tmavé vlasy. A za dva týdny mu bude patnáct. Moc kamarádů nemá, opravdové kamarády má jenom dva, jsou to dvojčata Jason a Harry. Kromě kamarádů má taky holku jmenuje se Agáta Mellarková.

Agáta bydlela taky ve dvanáctém kraji, ale ve vesnici vítězů se svým otcem Peetou, matkou Katnis a bratrem Finnickem. A byla přesne o měsíc mladší než Liam.

"Ahoj," pozdravil Liam Agátu. "Co je vypadáš nějak smutně. Stalo se něco?" Vzdychla. " Víš Liame já jsem dcera dvou výtězů, který prezidentka nemá moc ráda. Máma říkala ze to losování asi zmanipuluje, aby mně vylosovali," skončila Agáta. "Aha to mě nenapadlo," přiznal se Liam. " Víš co když tě vylosují, půjdu taky." "Co to teda nepůjdeš! Nepřežil bys nezvládnul bys to," zařvala Agáta. " No promiň, jak to myslíš. Tak teď ses mě teda dotkla. Ty bys tam radši šla s Thomasem co? Sehrála by si s ním románek jako tvoji rodiče, oba byste se vrátili a pak by si mně odkopla jako tvoje máma Hurikána." Agáta se hned rozbrečela, "já jenom nechci aby si umřel." V tu chvíli už stála ve dveřích Agátina máma Katnis. "Co tady tak křičíte," zeptala se. V tu chvíli Liam už utíkal k sobě domů.

Jen tak mimochodem Thomas byl Agátin spolužák, protože spolu Agáta a Liam nechodili to třídy, tak ji Liam nemohl hlídat. No nic méně, Thomas byl docela svalnatej a pěknej no a  snažil se Agátu sbalit. Takže na něj Liam docela žárlil.

Když Liam došel domu, zabouchl za sebou dveře a odkopl svoje boty. Z kuchyně vyšla jeho máma. " Ahoj Liame," na chvíli se pozastavila, " co ti je proč se tvářiš tak naštvaně?" "Protože jsem naštvanej," odsekl ji Liam. "Ale no tak Liame." Liam už chtěl vyjít po schodech nahoru do svého pokoje, když v tom přiběhla jeho sestra."Liame ahooooj," chtěla ho obejmout." Nemám čas, " zavrčel na ni a odstrčil ji od sebe. Pak se rozběhl po schodech nahoru a zamknul za sebou dveře.

Další dvě hodiny seděl na zemi za dveřma do svého pokoje. Přemýšlel o tom co řekl Agátě. Pravděpodobně měla za tejden jít do arény a on zrovna urazil celou její rodinu. Musel se jí jít omluvit, ale zas ne tak rychle aby nepůsobil jako slaboch. Než stačil vstát, slyšel za dveřmi hlas jejho matky. "Liame Pojď ven někdo za tebou přišel." Chvíli přemýšlel, ale nakonec se rozhodl že půjde dolů.

Sešel po schodech, mamin hlas slyšel z kuchyně, tak šel za ním. "Ahoj Liame," přivítal ho Peeta, " musíme si promluvit o Agátě." Usmál se. " Jo jasně," kývl Liam a sedl si naproti Peetovi. Peeta se výrazně podíval na Liamovu matku a ona odešla. " Víš o tom, že Agáta asi půjde do arény, " odmlčel se. "Ano to vím," přikývl Liam. "No tak já a Katnis bysme si moc přáli, aby Agáta trénovala a byla připravená. Ale ona se zamkla v pokoji a řekla ze nikam nejde dokud se ji neomluvíš." "Aha to mě nenapadlo," přiznal se Liam.

Liam stál před Agatiným pokojem a rozmýšlel se co asi řekne. Pak zaťukal na dveře. "Co je?" Ozval se zevnitř Agátin hlas."Já...chtěl bych se ti omluvit, asi jsem to docela přehnal, " řekl Liam. Dveře se otevřeli stála za nima Agáta, oči měla červený a opuchlý od breku." Já se ti taky omlouvám, nemyslela jsem to tak, jen jsem nechtěla abyses přihlásil dobrovolně. " " Tak dobře, slibují že se kvůli tobě nepřihlásim," usmál se Liam. Agáta se taky usmála a objala ho.

Když sešli dolů, Peeta i Katnis na ně už čekali. "Tak jo můžeme jít trénovat," zeptala se se Katnis." Jako trénovat do arény? " Otočil se na ni nechápavě Liam. "Ano ty hlavo dubová," přikývla Agáta. "Mužů jít s váma?" Zeptal se Liam. " No jestli to neznamená že se chceš přihlásit jako dobrovolník, tak jo."

Tak jo to by bylo, líbí se vám to?
Bude to ještě zajímavý a omlouvám se za chyby. Jen vám tady nápisů kdo by měl jak vypadat a by jste měli představu. Budu ráda za komentáře a vote. Jo a něco se neshoduje s knihou, ale to neřešte.

Katnis- jako v knize

Peeta- jako v knize

Liam- hnědý vlasy,modrý oči, vysokej a docela svalnatej.

Agáta- vlasy jako Katnis, hnědý oči, malá a hubená

Finnick- modrý oči vlasy blonďatý po ramena a hubenej

Julie- vlasy hnědý po zadek, oči modrý, trochu tlustčí a hodně malinká

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 23, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

76. Ročník Hunger GamesKde žijí příběhy. Začni objevovat