Unut Gitsin

13 2 0
                                    

Ne bileyim sanki unutacak birseyim yokmus gibi hic bir sey yasamamisiz gibi geliyor, gerci yasamadikta ama ne bileyim benim beynimin unutmamaya kesin bir adim attigi ve kalbimin aciyarak da olsa senden vazgecmeyecegini bildigim halde o bakismalari, goz goze gelmelerimizi bile aklimin bir kosesine dair atmak istemiyorum hep hatirlayayim unutmak kelimesi benim yanimda durmasin istiyorum ama nâfile. Gerci su ana kadar hic bi istedigim dogru duzgun bir sekilde yerine getirilmedi ama ne bileyim en cok istedigim sey sendin ve senden asla vazgecmek istemem, sense beni gormeye bile tahammül edemeyebilirdin. Ne yapayim cehennem gibi dogmusum hayata sana cehennem olmusum yada hayat cehennemdi bense ates iste bu kadar yakindi hayatim olume, kotuluge sense iclerinde tam bir cicek gibiydin guzeldin belki ama atinca cicgi atese yanar alevlendirir belki ya iste tam o un gibi, yada ben kimseye beni kurtarin diye yalvaramadim, ne de herkesin icinde bana atardin halatini sen ama ihtimallerden biride o halat da yanabilirdi dimi. Sanirim sen hep "Once can, sonra canan" diyiyordun.

Ne yapacak bir seyim kaldi senin icin ne de sen gelyrdun yanima, sende haklisin aslinda benim gibi brine bakilir mi, sanirim ben olsam bende bakmazdim benim gibi birine. N'apiyim iste bende Allah'in kuluyum.

Bi'karar almistim unutmayacagim seni diye yoksa siz miydi her neyse yuce gonlumun padisahi\kraliçesi seni hic bi zaman unutmayi dusunmuyorum. Ama sikildimda artik bu olaydan surekli benim sana bakmam, benim senin icin aglamam falan her defasinda uzulmem ne bileyim daha bir suru sey var mutsuzlugumu kanitlayabilecegim cok da zorlamiyim iste bikmaya basladim hatta epeyden beri de sıkılıyorum da uzulmemem elde degil cunku SEN YOKSUN. Hatta artik seni unutabilecegim SEN bile yoksun...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutsuz Muyum? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin