2.bölüm " kız Derin! yapma etme şu yunan tanrısına! "

1.3K 38 2
                                    

Derin'in ağızından :D

Bugün okul'lar açılıyor ve Ben biraz daha uyursam geç kalacaktık! Hemen uyandım ve üstüme şık ama açık olmayan birşey giydim! (Multi☝), ve sonra Selen'in odasına gittim uyandırmak için, ikizim olur kendisi✌. Selen'in odasına gittim ve onu uyandırmak için eğildiğimde sırtımdaki yaralar yüzünden bir inleme çıktı ağzımdan " aahh " Selen bu inlemem yüzünden yataktan fırlamıştı adeta. Onun konuşmasına izin vermeden ben konuştum.

"iyiyim Ben hadi kalk geç kalıyoruz! Okul'da atıştırırız birşeyler!"

Dedikten sonra odadan çıktım ve Selen'i beklemeye başladım, aşağa geldiğinde hiç onu beklemeden dışarı çıktım ve arabama bindim, annem almıştı bu arabayı bana, 18 yaş günümde ...

Selen'in ağızından :D

Derin ile okul'a vardığımızda, müdürün odasına gittik ve sınıflarımızı öğrendik, Keşke aynı sınıfta olsaydık!😔 sınıfa girdim, tühh şansa bak! Bir tek o Mavi'nin yanı boş! Neyse idare edeceğiz artık napalım? Yanına gittim.

" oturabilirmiyim? " dedim.

" tabi, gel! " dedi ve yana kaydı, çok tatlı çocukmuş bu!

Derin'in ağızından :D

Sınıfımı öğrendiğimde müdürün odasından çıkarken bana bir camış (!) Çarptı.

" önüne baksana be hayvan! " bana şaşırmış bir şekilde bakmaya başladı.

" bana mı dedin sen 'hayvan' diye? " ıyy! Kıt beyinli!!

" burda senden başka hayvan göremiyorum Ben! "

Kız Derin! Yapma etme şu yunan tanrısına!

Iç ses Sus! Hem o yakışıklı falan'da değil!

Ay Sus kız! Çarpılcan valla!

Eskinaz! Seni yolarım! Kapa o çeneni!

Ya Ben Eskinaz değil'im! Benim adım Ezginaz! Ez-gi-naz!

Hayır! Senin adını ben koydum, Eskinaz senin adın Eskinaz!

Ben gidiyom Mal! Sana daha fazla tahammül edemeyeceğim Derin!

" anlamadım?! " Ay-ay-ay saf çocuk rollerinide oynarmış!

" anlamadın mı? Diyorum ki önüne bak trafik yapıyorsun! "

Veee goooolll! Derin vurdu gol olduu! Aferin kız! Buna da yakışıklı dedik " kıt beyinli " çıktı! 😃

Eskinaz! Sen hala burda mısın?!

Ezginaz lan Ezginaz! Ayrıca istenmediğim yerde durmam Ben! Hah!

Melaba✋
Nasılsınız? :D
Hadi ben gidiyom!
👋👋👋

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum👇👇👇

Psikopat KOCAM! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin