deel 2

4 0 0
                                    


Lewis is ingeschreven in een school. Hij kan niet wachten om er naartoe te gaan. Maar één dag ervoor zegt Fender iets dat zijn mening over de school veranderde.

"Mama!" "Ja liefje, Wat is er?"

"Is het waar dat ik een uniform moet dragen en dat er alleen maar kinderen zijn die op straat wonen?" "Maar nee liefje, je gaat gewoon de kleren die je nu aanhebt daar ook dragen." 

"En de kinderen die op straat wonen?" "Dat is ook niet waar hoor. Ga nu maar slapen."

*Zouden er strenge leerkrachten zijn? Zou meneer Martin er ook werken? Nee, waarschijnlijk niet. En hij was zo lief!*

"Liefje! Word wakker!" "Ik kom al." 

"Is er iets?" "Nee hoor." 

"Heb je geen zin om naar school te gaan?" "Jawel, maar werkt Meneer Martin daar ook?" 

"Nee liefje, hij werkt alleen als privémeester."

even later

"Hup hup, haast je wat Lewis! Je komt nog te laat!" "Maar mama, ik ken er niemand." 

"Ga in de auto (zie media) en dan praten we er verder over"

"Lewis, je wou toch vrienden maken? Het is ook logisch dat je niemand kent. Je zat altijd in een privéschool." "Omdat het moest van jullie!"

"Roep niet zo tegen ons!" "Als jullie m..."

"Lewis! Je gaat nu stil zijn tot we aan school zijn!"


Hey! Ik weet het. er is nog niets spannend of echt leuk in gebeurd maar dit is ook nog maar het begin.

Volgen,stemmen en reageren is gratis! Hopelijk vonden jullie het leuk!

xxx Bo

Friends?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu