Част 1

69 6 0
                                    

Да си срамежлив в днешно време е трудно, защото все пак трябва да ходиш на някакви социални събития на който има много хора. По принцип избягвам такива неща, но този път нямах късмет.
-Но госпожо, аз не искам да ходя.
Госпожа Милкова се направи, че не ме слуша това означава, че ще се наложи да отида.

На следващия ден.
Както винаги закъснях и просто страхотно, лекцията вече беше започнала и единственото празно място беше най-отпред, което означава, че всички щяха да ме видят.
Опитах се да вляза по възможно най- незабележимия начин но...
- Ох подяволите, съжалявам.- пелтечех, докато събирах многобройните листове разпръсната хартия от пода пред погледите на цялата зала.
- Няма нищо, аз също съжалявам.- каза невероятно красивия мъж, който беше застанал пред мен и събираше листата.
Красавецът стана от пода, а аз го последваха подавайки му листата все още внимателно и обстойно оглеждайки го. Той явно забеляза това и божествена усмивка се появи на на лицето му което ме накара да се изчервя и възбудя.
-А-а-аз, т-т-акова отново съжалявам, стана бе...-и в този момент забелязах как цялата зала ни гледаше и ми се смееше, което моментално ме накара да замълча и да седна на стола до мен, без да поглеждам божествения ангел, който се отдалечаваше.
- Няма проблем, другия път гледай къде ходиш.- каза го с толкова секси глас, че направо ми идеше да го завлеча някъде и да правя всевъзможни неща с него. Офф подяволите, какво говоря, веднага трябва да си избия тези мисли от главата, аз не съм такава.
Като цяло неможах да се съсредоточа върху лекцията. Оказа се, че секс богът се казва Даниел, на около 25 години,работи в голяма корпорация и обикаля света и България, като цяло. Той беше нещо, като водещ на днешната програма и през цялото време беше отпред на само няколко метра от мен. Ооо Господи как искам да захапя тези устни...

Защо Еси?Where stories live. Discover now