Iesi din cabinetul medicului mai fericita ca oricand. Tocmai ai primit cea mai frumoasa veste din lume si cel caruia vrei sa-i impartasesti asta este nimeni altul decat Harry.
Acum,Harry e plecat in Anglia sa-si viziteze familia,asa ca mai ai aproximativ 2 saptamani sa gasesti cea mai frumoasa metoda pentru a-i da vestea cea mare.Nu mai poti sta in casa,nu mai poti pastra doar pentru tine ceea ce ai aflat. Decizi ca e timpul sa ii spui macar celui mai bun prieten,Niall.
Ziua urmatoare,pe internet si in reviste sta la loc de cinste stirea:"Veste soc pentru tanarul Harry Styles! Sotia acestuia a fost surprinsa in ipostaze tandre cu Niall,colegul de trupa al cantaretului. Se pare ca cei doi au profitat de plecarea lui Harry pentru a petrece timpul impreuna. Se credea ca cei doi sunt foarte buni prieteni,dar oare de cat timp dureaza relatia acestora? Va pune Harry capat mariajului?"
Nervoasa din cale afara,il suni pe Niall. Stii ca media spune numai tampenii,dar de data asta rabufnesti. O ora mai tarziu,prietenul tau este la tine.
-Y/N,nu te ingrijora,totul va fi bine! Incearca el sa te calmeze.-Nu stiu,Niall. Sper doar ca Harry sa nu fi aflat...nu mai apuci sa iti termini fraza. Esti intrerupta de sunetul scos de contactul dintre niste bagaje si podea.
Te intorci si dai peste un Harry mai nervos ca oricand. Are fata rosie,iar incruntatura pe pe fruntea lui prevesteste necazuri . In mana tine o revista cocolosita de la forta cu care o strange.-Sa nu fi aflat,ce? Tuna el aruncand revista la picioarele tale. Sa nu aflu ca cel mai bun prieten si femeia pe care o iubesc m-au inselat? A?!
-Harry,nu e ceea ce pare! Stii cum e media.. incepi tu,si incerci sa te apropii de el,dar te intrerupe din nou.
-"Stii cum e media". Normal ca stiu cum e! Credeam ca si tu stii cum e! Se presupunea ca ai grija de ceea ce faci,dar nu,le-ai dat ocazia perfecta sa distruga tot!
Incepi sa plangi si iti cobori privirea in pamant. Totusi,nu intelegi de ce Harry reactioneaza asa de urat. Parca nu e el. Iti simti inima sfasiata de durere,iar in minte se repeta la nesfarsit cuvintele lui :"le-ai dat ocazia perfecta sa distruga tot!"
E doar nervos. Nu poate vorbi serios.
-Harry,exagerezi. Lasa-ne macar sa iti explicam! Niall intervine.
-Ce e de explicat? Rosteste tare si apasat.
-Motivul pentru care ne-am intalnit. Harry il priveste ciudat,parca nerabdator sa afle adevarul si speriat ca adevarul nu va fi deloc placut.
Felicitari,idiotule,vei fi tatic! Spune Niall si zambeste.Harry ramane socat nestiind ce sa faca.
-P-poftim? Stai..Eu voi.. a,noi vom.. Si de ce v-ati intalnit voi?
-Y/N a vrut sa spuna cuiva. Astepta sa te intorci ca sa-ti faca o surpriza.-Doamne Dumnezeule,cand de prost am fost! Isi acopera fata cu mainile, apoi,se uita la tine. Il privesti printre lacrimi. Ti-ai fi dorit sa afle altfel ca veti fii parinti.
Se apropie de tine si te stange in brate.-Te implor,iarta-ma,Y/N! Nu stiu de ce am reactionat asa. Nu aveam niciun motiv sa o fac. Nu trebuia sa te acuz! Imi pare nespus de rau! Spune el plangand si masandu-ti spatele.
Asta e Harry pe care il stii tu,sensibil si iubitor,nu cel nervos de mai devreme.
-Stii ceva?!Nu ma ierta! Nu merit!-Shh,Harry! E in regula. Important e ca totul s-a rezolvat. Spui cu capul pe pieptul lui.
-Te iubesc atat de mult,Harry!-Si eu te iubesc! Si te iubesc si pe tine,scumpo! Spune si se apleaca spre burta ta,sarutand-o,apoi iti ofera cel mai tandru sarut.
-Scumpo? Daca va fi baiat?intrebi.
-Poate data viitoare,iubito. De data asta va fi fata,spune cu un zambet urias.In urmatoarele ore,Harry e mai fericit ca niciodata. Dupa ce informeaza fiecare membru al familiei ca va deveni tataic,sarbatoriti.
*dupa 9 luni*
-Ti-am spus eu ca va fi fetita! Chicoteste Harry. Cu o mana iti cuprinde mijocul,iar cu cealalta te ajuta sa tii bebelusul.
-Bun venit pe lume,Darcy! Spui si o saruti pe frunte.Hei,lume! Sper sa va placa ceea ce am scris si voi scrie in continuare.:))
Mi-ar placea daca mi-ati spune parerile voastre in comentarii.
Multumesc,AlexandraCombei pentru coperta! <3P.S. Scuze pentru eventualele greseli de ortografie.
:* :* :*