3

460 14 0
                                    

Vorbesti cu Harry prin mesaje. De obicei vorbiti pe Skype,dar astazi l-ai convins sa nu o faceti. Esti trista ca el nu va fi alaturi de tine,maine,de ziua ta si nu vrei sa se simta mai prost decat se simte deja.
E plecat in turneu si nu poate face nimic pentru a veni.

Vezi ca s-a deconectat fara sa mai spuna nimic,ceea ce nu face de obicei. Te gandesti ca poate a adormit sau ca poate nu mai are semnal. Iti spui ca este in regula si te culci.

A doua zi,in curtea din spate,petrecerea e in toi. Ai vrut sa fie ceva restrans,cu toti cei dragi. Toti,in afara de Harry. Stai in leagan si te gandesti cum ar fi daca si el ar fi langa tine. Probabil ati dansa. Te-ar saruta si te-ar strange in brate si ti-ar spune cat de mult insemni pentru el. Iti iei gandul de la asta,nu vrei ca toata lumea sa te vada plangand.

E timpul sa sufii in lumanarile de pe tort.

-Ti-ai pus o dorinta,Y/N? Te intreaba mama ta.
-Da. Ii raspunzi zambind.
-Ce ti-ai dorit? Te intreaba din nou cu o spranceana ridicata.
-Mi-am dorit ca Harry sa fie aici.
-Nu,spune-o ca si cand iti pui dorinta in momentul asta.
Ti se pare ciudat,dar o faci.
-Imi doresc ca Harry sa fie aici cu mine.

-La multi ani,iubito! Se aude o voce groasa,bine cunoscuta ce iti face inima sa tresara.
-Harry?! Intrebi nedumerita si te intorci imediat la barbatul ce sta in spatele tau. Lacrimi de fericire iti invadeaza ochii si ii sari in brate. Bratele sale puternice iti cuprind mijlocul si te strang ca si cand nu ar vrea sa-ti mai dea vreodata drumul. Stii ca daca ar putea,te-ar tine asa toata viata,iar tu la fel,pe el.
-Te iubesc,Y/N! Te iubesc atat de mult! Iti declara si te saruta.
-Si eu,Harry. Multumesc ca esti aici!
-Nu as fi ratat asta pentru nimic in lume! Spune si isi sprijina fruntea de a ta.

-Cum de ai venit aici? Credeam ca azi ai concert. Il intrebi in timp ce va dati amandoi in leagan.
-Aveam,dar nu te puteam lasa balta de ziua ta. Spune razand. Apropo,nu cred ca acea companie de zbor ma va mai primi vreodata in vreun avion de-al lor. Se
stramba.
-Ce-ai facut? Intrebi curioasa si tematoare.
-M-am certat cu una dintre stewardese. Mi-a luat telefonul,te-am lasat balta in mijlocul conversatiei! Cred ca am fost injurat de toti pasagerii,nu doar a stewardesei.
Nu te poti opri din ras,iar Harry iti da un bobarnac.
-Esti nebun! Spui razand in continuare.
-Dupa tine! Completeaza el si daca nu ai fi stat jos,ai fi lesinat cu siguranta.
-Cred ca fanii ma urasc acum...
-Nu spune asta,nu au cum sa te urasca.
Telefonul tau incepe sa sune. Pe ecran apare numele lui Niall. Te uiti la Harry,iar el te indeamna sa raspunzi.

-La multi ani,Y/N!!! Liam,Louis si Niall se aud in cor.
-Multumesc,baieti! Chicotesti.
-Mai e cineva care vrea sa iti ureze asta. Spune Niall cu ecou si ai impresia ca vorbeste la microfon.
Mii de voci se aud dupa ce termina de vorbit,cantandu-ti "La multi ani!".
Niall si baietii sunt pe scena. Toti cei care iti canta sunt fanii. Fanii...
Incepi sa plangi de bucurie. Realizezi cat de norocoasa esti. In loc sa primesti ura pentru ca idolul lor nu este la concert,primesti urari calduroase.

Imagine 1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum