Adriene?

1.3K 89 4
                                    

Pohled Marinett.

Potom večeru s kocourem jsem se zamýšlela nad sebou a Adrienem.Má to smysl doufat ,že se mu líbím.
Nakonec jsem se rozhodla ,že mu zítra řeknu co cítím a doufám že mě neodmítne

Další den-

,,Marinett stávej zaslala jsi"
Pištěla mi u ucha Tikky.
Já vyletěla z postele a málem to se mnou seklo za 5 minut začíná vyučování.
Oblíkla jsem se a vyrazila do školy.
Vřed školou Alia nestála asi už zvonilo zděsila jsem se.
Běžím po chodbě a najednou se s někým srazím.
,,Promiň,promiň,promiň..."
Začala jsem se omlouvat jak blázen a zbírala jsem papíry co mi vyletěly z ruky.
,,Hmm to je v pohodě"Ozval se Adrienův hlas.,,Ahoj Adriene" usmála jsem se na něj ale on mi nevěnoval ani pohled.,,Adriene musím ti něco říct"Řekla jsem větu která byla neskutečně těžká.
,,Co by jsi chtěla Marinett?"
Zeptal se a já nabrala odvahu.
,,No Adriene v-víš j-já se do-o te-bbe zabouchla."Řekla jsem skoro neslušné ale odezva mě bolela.On se začal chabě smát.
,,AH Marinett promiň ale já o slově láska nechci ani slišet!
Holka co jsem miloval mě poslala k ledu a den nato se na mělepí jiná holka.Síry Marinett musím do třídy" Odsekl a odešel.

Marinett se zhroutila a s pláčem utekla ze školy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Marinett se zhroutila a s pláčem utekla ze školy.

Bolelo ji srdce.
,,Tikky proč to tak bolí?"
Zeptala se zoufale Marinett.
,,Nevím Mari je to láska,neopětovaná láska bolí.

Pak už jsem nic nevnímala,moji pozornost zaujal černý motýl,který byl blízko mě.

Vlétl mi ,ale přímo do srdce.
,,Ahoj Marinett já jsem Lišaj a dávám ti moc temnoty ,ale na oplátku chci beruščino a kocourovi miráculum."

Marionet se proměnila a Lišajovy řekla,,Díky za moc ,ale trošku změníme pravidla.Já jsem ladybug teda byla jsem ladybug teď jsem Evil lady a pomstím se Adrienovy Agnestovy.Bude pikat a bude ho to bolet jako mě!

Než stačil Lišaj něco říct vyšla jsem jako Marinett do školy,ale vypadala jsem jinak.
Vlasy rozpuštěné,černé oči i vlasy a na sobě červené šaty s puntíkama.
Vešla jsem do třídy a všichni na mě koukali.Adrien nebyl ve třídě .Jak jinak.
,,Marinett zase pozdě,je ti dobře?Vypadáš jinak."
Zeptala se udiveně.
,,V nejlepším paní učitelko"
A šla si sednout do zadu do lavice.Alia na mě nechápavě koukla a já se hrdelně zasmála.
Celou hodinu jsem nevnímal a a vymějšlela plán jak se Adrienovy pomstít.



Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Zlomená Srdce(dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat