Prolog

16 2 0
                                    

Sânge...peste tot e sânge care se revarsă pe soseaua plina de gropi a unui drum de munte. Pe bancheta din spate ma aflam eu , iar în fata mama Si tata. Accelerand si dorind sa depășească un camion, tata a făcut accident cu o mașina ,care în mod ciudat a dispărut de la locul accidentului. Mama plângea si se zbătea sa ma ajute sa ies, iar tata era întins pe jos plin de sânge Si lacrimi. Cu multa putere m-am ridicat din mașina, însă prea târziu părintii mei erau întinsi pe jos, uitându-se la mine. Salvarea a venit rapid, însă gândul ca am rămas fără o familie, fără un sprijin, fără o casa, fără iubire ma omora înăuntrul sufletului meu. Ma aflu la spital ,iar doctorul îmi spune ca de acum înainte voi locui cu mătușa mea, Jenna.
Anii au trecut din ce în ce mai greu, iar dorul Si suferința după părinții mei ma copleșea. Mătușa mea este o femeie frumoasă, desteapta Si înțelegătoare, care te face mereu sa zâmbești. Gândul ca locuiesc cu ea nu ma întristează, ci absenta părinților. Plâng zilnic ,încerc sa îmi găsesc o alinare dar nu reușesc. Jenna mi a oferit un jurnal de piele , pastrat de acum mult timp, unde îmi pot scrie toate gândurile Si senzațiile.
Numele meu este Alexia, am 17 ani Si am rămas fără familie în urma unui accident cu mașina, iar acum locuiesc cu mătușa mea. Ma consider o persoană melancolica, nervoasa câteodată Si încăpățânată. Ma tot întreb cum de niciodată nu găsesc nimic frumos în mine, întotdeauna m am văzut drept un esec total, o supărăcioasă Si o irascibilă. Mama îmi spunea în fiecare seara " Esti puternica, frumoasă Si deșteaptă , drumul vieții tale e lung Si aventuros, trăiește-l , niciodată nu renunța, fiindcă un regret mare te va copleși". Asa voi Si face, nu am de gând sa renunț, însă mereu în sufletul meu va rămâne un regret, o apăsare. Tatăl meu era un om bun, ma iubea , ma alinta , ma considera favorita lui Si ma învăţa tot ce trebuie sa stiu.
Acum ma așteaptă o viata noua , un liceu nou, prieteni noi Si aventuri noi. Norocul meu este ca mereu o voi avea alături de mine pe Caroline , singura mea prietena care ma înțelege Si nu ma trădează niciodată. La început pare timida, dar odată ce o cunoști devine cea mai nebuna persoană care a existat vreodată. Ea are un prieten ,însă se cunosc de când erau mici Si el este cam obsedat de atenția ei, cu toate ca ea nu prea l a plăcut niciodată.
Astăzi este prima mea zi de scoală, Jenna mi a pregătit micul meu dejun preferat , iar în fata casei ma așteaptă Caroline sa mergem la liceu. În ultimul timp, Caroline îmi spune lucruri cum ca mama ei este un medium sau ceva de genul , însă mi se pare ca delireaza. Caroline a început sa meargă la liceul acesta acum 2 ani , deci ea va fi indrumatoarea mea pe parcursul anului acesta.

The JokerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum