Sabah olduğunda saatin çok geç olduğunu fak ettim. Hemen kalıp hazırlanmaya başladım. Okula gittiğimizde zil çalmış ve derse girmişlerdi. Hızlı hızlı sınıfa çıkarken okulun en zengini ve ukala olan çocukla çarpıştık. Çok acelem olduğu için hiç bir şey demeden sınıfa çıkarken arkamdan bir ses geldi
"Bana bir özür borçlu olduğunun farkında değil misin!!!!"
"Şu an çok acelem var seninle ilgilenemem"
"Bunun hesabını ödiceksin"
Hiç aldırış etmeden sınıfa girdim. Mert neden geç kaldığımızı merak etmiş gibi yüzüme bakıyordu. Tenefüs zili çalmıştı Mert yanıma geldi.
"Neden geç kaldınız bir sorun mu var?"
"Hayır sabah uyuyakalmışız"
"Bir sorun olmadığına sevindim"
Sınıfa sabah çarpıştığım çocuk ve arkadaşlarının girdiğini fark ettim. Herkes dikkatlice onlara bakarken bana doğru yaklaştılar. Mert ve ben ne olduğunu anlayamamıştık. Mert ne oldu dercesine suratına bakıyordu. Ne olduğunu bende anlamamış.
"Sabah bana çarpan Sürtük sendin dimi"
"Evet sorun nedir?"
"Benden özür dilemek zorundasın"
"Sen kimsin"
"Seninle daha işim bitmedi küçük şey"
Mert ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yasminle melis koşarak sınıfa geldiler. Ne olduğunu anlamamıştım.
"Kumsal! Olanları duydun mu?"
"Nolmuş"
"Haberin yok mu gerçekten?"
"Melis! Daha fazla merak ettirmeden anlat şunu!"
"Senin sabah çarptığın çocuk var ya"
MERT
"Deniz mi!?"
MELİS
"Evet evet o"
"Ee nolmuş ona"
"Bütün okula senin onunla yattığını söylemiş"
"Bu kadarını yapmış olamaz dimi"
MERT
"Kumsal ben sana onlardan uzak durmanı söylememiş miydim?!"
"Ben bu kadarını tahmin edemezdim"
"Ne yapmayı planlıyosun Kumsal?"
Bu kadar kötü bir şey yapabilir miydi gerçekten. O an ne yapacağımı bilemiyordum. Neden böyle bir şey yaptığını ona sormalıydım. Denizin yanına gitmek üzere sınıftan çıktım. Herkes anlamsızca bana bakıyordu. Bütün okul duymuşmuydu gerçekten.
"Deniz!!!!!"
"Merhaba küçük şey"
"Bunu gerçekten yaptığına inanamıyorum!"
"Hey sakin ol küçük şey"
"Sen aptal ukalanın tekisin"
Lafı daha fazla uzatmadan sınıfa gittim. Herkes ne oldu dercesine yüzüme bakıyordu.
MERT
"Kumsal iyi misin?!"
"Bunu yaptığına hala inanamıyorum"
"Bu kadarla kalacağıni zannetmiyorum"
"Daha ne yapabilirki?"
"Kumsal sen daha onları tanımıyorsun"
KUMSAL
sonunda okul bitti ve yurda gittik. Bu gün gerçekten yorucu bir gündü hiç beklemeden üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Bu gün olanlara hala anlam veremiyordum. Sadece bir özür için bu kadarı fazla değil miydi? Bunları düşünürken mesaj sesiyle irkildim. Mesaj Merttendi.
"Nasılsın"
"Biraz yorgunum sadece"
"Sen biraz dinlen yarın okulda konuşuruz. İyi geceler"
"İyi geceler"
Ve daha fazla düşünmeden uyumaya karar verdim.
Kusura bakmayın bölümü biraz geç yayınlamak zorunda kaldık umarım beğenmişsinizdir. Yorumlar çok güzel geliyor teşekkür ederiz. İlk kez yazıyoruz desteklerinizi bekliyoruz😊 Bu arada medyadaki deniz:)