Kochane Yaoistki

277 11 18
                                    


Kochane Yaoistki, nie każde anime należy do gatunku shounen ai i yaoi więc błagamy przestańcie na siłę je z nich robić. Kochane Yaoistki, jeśli bohaterowie znajdują się na jednym obrazku, są braćmi, dobrymi przyjaciółmi, wrogami,  przełożony-podwładny  nie oznacza to, że trzeba ich ze sobą łączyć. Niektóre(wszystkie)  ze stworzonych przez was par są obrzydliwe(nie tyczy się bohaterów, którzy są gejami). Kochane Yaoistki to, że nie lubimy gatunku yaoi i to, że nas to nie podnieca nie czyni z nas homofobów, więc prosimy przestańcie nas od nich wyzywać. Kochane Yaoistki, nie każdy jest perwersyjnym zboczeńcem i nie podnieca go jak dwóch rysunkowych i nieistniejących facetów całuje się, uprawia seks(gwałci się nawzajem), więc prosimy nie zamieszczajcie obrazków, gifów, fanficów, swoich przekonań  itd. wszędzie gdzie się da o treści erotycznej czy też skrajnie obrzydliwej w tym temacie. Kochane yaoistki, tworzycie paringi z każdą męską interesującą postacią i wyglądającą w miarę przyzwoicie, więc pomyślcie czasem, że potraficie innym tym obrzydzić bohatera do tego stopnia, że pragną jego smierci i rezygnują z dalszego oglądania. Kochane Yaoistki, zawsze powołujecie się na to, że czepiamy się was, a yuristów już nie, więc wyjaśniamy dlaczego: Jest ich mniej, mniej się z tym odnoszą, są mniej obrzydliwi, potrafią zachować granice, w wujaszku google wyskakuje O WIELE  MNIEJ obrazków yuri niż yaoi. Kochane Yaoistki, czujecie się urażone jak ktoś obraża wasz fandom, yaoi i wasze paringi. Jak byście się czuły gdybyśmy łączyli waszych ulubionych homo bohaterów z waszego ulubionego gatunku z kobietami. Tak z KOBIETAMI ( i nie mam tu na myśli coco i innych bohaterów, którzy wyglądają jak dziewczynki, a w majtkach chowają niespodziankę). Kochane Yaoistki, wyobraźcie sobie jakby to było gdyby internet był zaśmiecony obrazkami z waszymi ukochanymi same i uke w objęciach kobiet. Obrzydliwe, prawda? Kochane Yaoistki, internety są już zaśmiecone, dziwnymi, chorymi obrazkami i opowiadaniami, czy mogłybyście wyhamować ze swoją kreatywną twórczością. Kochane Yaoistki, to że macie 11 lat + nie oznacza, że wiecie wszystko na temat seksu i miłości pomiędzy dwoma mężczyznami. Kochane Yaoistki, niepokoi nas fakt, że dziewczynki niedojrzałe hormonalnie w tak młodym wieku interesują się seksem dwóch facetów ( konkretniej gwałtem ) i tyle na ten temat piszą, ze szczegółami. Kochane Yaoistki, często upominacie nas, żebyśmy używali filtru na google, jeżeli nie chcemy widzieć tego typu rzeczy, niestety to nic nie daje i nasze oczy krwawią.  Kochane Yaoistki, wiemy, że upominanie i proszenie was byście nie oglądały tego typu gatunków nic nie daje, ale czy możemy prosić byście się z tym tak nie odnosiły? To chore i nie smaczne.

Ps. Kochane Yaoistki, zdajemy sobie sprawę iż powyższy tekst jest obraźliwy, ale my także czujemy się urażeni postawą niektórych z was. Tak jak wy czujecie się obrzydzone widokiem hetero paringów, tak my czujemy się w ten sam sposób na widok homo paringów. Także prosimy o wyrozumiałość i spróbowanie zrozumienia nas i tego, że w ten sposób potraficie też urazić niektórych homoseksualnych panów.

Przepraszamy. My także nie jesteśmy bez winy.

THE END

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 25, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Shizaya <3 historia prawdziwa :* Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz