DĚSIVÉ PROBUZENÍ

43 3 0
                                    

John se vracel po páteční chlastačce domů, což pro Johna nebylo nic špatného se každý pátek "trochu" opít v hospodě. Jenže jeho žena Marie byla z těch jeho chlastaček úplně zničená. A dneska už ji došli nervy. Došlo tedy k hádce, ve které Marie prohlásila, že už Johna nechce mít ve svém domě! John po hádce si zabalil do kufru pár svých hadrů a vyšel rychlou chůzi z dveří, aniž by ještě něco Marií řekl, ale v srdci cítil bolest, že se pohádal se svou manželkou a že to takhle dopadlo. Bylo mu z toho na nic. Vydal se do hospody, aby tu bolest nějak zapil. Přišel do hospody. Dál si tam pivo, potom druhý, potom třetí... A tak tam pil a pil dokud mu barman řekl, že už měl dost a už by měl jít domů. John byl opilý ale z hospody v klidu odešel. Venku už byla noc a on neměl kam jít. Po chvíli přemýšlení kam půjde se rozhodl že pojede pryč z města kde bydlel aby už Marií víc krát neviděl. Zastavil si tedy taxikáře a dál mu 300 dolarů a řekl, aby ho odvezl co nejdál z tady toho města. Taxikář souhlasil a tak se vydali na cestu. Johnu bylo jedno, kam vlastně jede, jediný na co myslel bylo aby už nikdy neviděl Marií. Asi po hodině cesty se taxikář zeptal Johna, proč vlastně chce jet tak daleko z města. John byl furt opilý a tak se naštval, protože si začal podrobně vzpomínat na hádku s Marií a tak začal na taxikáře křičet a nadávat proč se ptá na takové otázky! Taxikář se jen omluvil, ale Johnu ta omluva nestačila a tak z vzteku a opilosti dál taxikáři pěsti. Nebylo to nijak silná rána ale taxikáři to stačila aby Johna vyhodil ze svého auta i přesto že teď byli od nejbližší vesnice vzdálení přibližně padesát kilometrů. Taxikář tedy Johna vyhodil a sám se otočil a jel zpátky do města. Furt byla noc a John nevěděl kudy má jít teď. Po pár minutách stání na místě se vydal tmou, aniž by věděl, kam jde. Po dalších pár minutách si uvědomil, že došel do nějakého lesa, ale toho neodradilo jít furt dál, hlouběji do toho lesa. Jenže jak byl John opilý tak po dalších pár minutách ztratil vědomí a spadnul do hlubokého spánku uprostřed temného lesa.. Když se John začal druhého dne probouzet a otevírat pomalu oči tak byl oslepen slunečním světlem, bolela ho hlava a tak oči zase zavřel. Po pěti minutách se odhodlal otevřít oči a vstát.. Když ale otevřel oči tak se vyděsil. Vyskočil na nohy a začal se rozhlížet kolem sebe. Byl v nějakém starém domě! Podlaha tu byla dřevěná, zdi byli z kamenných cihel a okna byli několik metrů nad zemí. Za Johnem byli velké dřevěné dveře. Rozeběhnul se k nim a snažil se je otevřít ale neúspěšně. Dveře byli zamčené! Začal se tedy rozhlížet dál po velké místnosti. Naproti velkým dveřím stáli menší dveře. John se tedy pokusil otevřít ty menší dveře ale také neúspěšně. Byli také zamčené. John se zhroutil s pláči na zem a začal si vyčítat, jak se chová, jak furt chlastá a kdyby nebyl takový alkoholik tak by byl teď s Marií a nebyl by uvězněn v tom to starém domě..

Slenderman Mansion [Cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat