John teď měl strach jako nikdy před tím. Začal pomalu vcházet do té děsivé chodby a doufat že to není tak děsivý jak to vypadá. Jenže zatím to děsivý bylo, chodba byla úzká, vysoká a hlavně temná! Když John přišel k prvním dveřím, pomalu položil ruku na kliku, zavřel oči a otevřel dveře. V pokoji byla jedna postel s nočním stolkem. John vešel dovnitř aby se trochu porozhlédnul po pokoji jeslí v něm není náhodou něco ukryté. Jenže v pokoji nic nebylo. Ani na nočním stolku nic nebylo. Pak John vyšel z pokoje a nechal otevřený dveře, aby si byl jistý, že už v tom pokoji byl. Potom John přistoupil k dalším dveřím a už odvážněji vzal kliku a otevřel dveře. V tom pokoji John spatřil dlouhý stůl, na kterým byla váza s jednou červenou růži a u stolu byli dvě židle. Ale nic víc tam nebylo. Takže John oběť vyšel z pokoje a nechal otevřený dveře. John pak přišel jistě k dalším dveřím a bez rozmýšlení vzal kliku a otevřel dveře. V dalším pokoji byl pracovní stůl a na něm stala bílá obálka. John tedy přistoupil k pracovnímu stolu a otevřel obálku vytáhnul s ní dvě fotografie. Na jedné byl vyfocený nějaký zámeček. Ale na druhý byla zachycena vysoká postava v saku, s obrovskýma rukama, prsty na rukách byly tak děsivě dlouhé, že z toho běhal Johnu mráz po zádech, ale to nejděsivější na tom byla tvář. I když ta postava neměla žádnou tvář! Byla to prostě hlava bez očí, bez nosu, bez úst a bez uší. John tu fotografií rychlé vrátil do obálky, ale už na tu postavu jen tak jednoduše nezapomene. Teď už dost vyděšeně vyšel z pokoje, ve kterém byl pracovní stůl a nechal za sebou otevřený dveře. Šel pomalu k dalším dveřím ale už se dost bál ty otevřít dveře, aby neviděl něco, co v jeho mysli ho nezačne znervózňovat stejně jako fotografie tě podivné postavy. John přistoupil k dalším dveřím a pomalu začal pokládat ruku na kliku, nadechnul se a otevřel dveře a vešel dovnitř. Tento pokoj byl na prosto prázdný až na nějaký obrázek na zdi.. Který vypadal dost nepodstatně.. Když se John na ten obrázek zakoukal pozorněji, tak mu začalo připadat že na obrázku který je v místnosti na zdi je stejná postava jako byla na fotografií. A kolem té postavy jsou namalovaný stromy.. Nedá se tomu ani říkat kresba. Je to prostě naškrábanými, aby to nějak vypadalo. Pak si John uvědomil, že na tom vzkazu byl podobný škrabopis jako tento obrázek! Rychlé vytáhl papír se vzkazem a začal číst.. Pak přečetl ,,POSTAVA LES" ta postava je ta osoba z fotografie a ty stromy jsou jako že les! Je to nějaký klíč? John prudce strhnul obrázek ze zdi, když najednou uslyšel děsivý zaskřípání z chodby.
ČTEŠ
Slenderman Mansion [Cz]
FanfictionHlavní hrdina John se ocitne v opuštěném domě.. Neví vůbec jak se do něj dostal a už vůbec neví jak se z něj má dostat.. Vchodové dveře jsou zavřené a okna jsou dost vysoko na to aby se přes ně dalo utéct.. Postupem času John zjistí že v domě není s...