#2

65 8 3
                                    

Eu: No, salutare oameni buni, și bine v-am găsit la un nou capitol din mirifica noastră catre.
Codrin: Iar avem provocări?!
Eu: Păi, nu.
Codrin: *sare în sus de bucurie*
Eu: *îl împing și cade dând cu mufa de masă* Avem o întrebare de la Woodland_Fae
Codrin: Nuuu....
Woodland Fae: Mno, hai că vin eu. Codrine, ce-ai face dacă ai primi un Oscar?
Codrin:.... Asta-i întrebarea? Nimic care să-mi fută viaţa? Ăla-i bă!!!
Eu: Nu te grăbi. Eu mai adaug ceva. Trebuie să-i furi Oscar-ul lui Leonardo DiCaprio. Numa' așa de divertisment.
Roberto: Dibercisment? Ce-i ăla? O înjurătură în rusă?! Voi mă înjuraţi băi câinilor!?! Vă bateţi joc de mine?!
Codrin: Las' că și-a bătut natura joc de tine destul la naștere.
Roberto: *rage*
Eu: GATA! TERMINAŢI! hai cu întrebarea și provocarea.
Codrin: Bă, dacă aș avea un Oscar, l-aș umple cu frișcă și l-aș decora cu cirese bă. Să arate ca un tort. Și când vrea careva sa manânce, șpang! Își sparge dinţii nesimțitu'.
Eu: Ok... Asta a fost interesant. Acum provocarea!
Codrin: Bine.... *ia un taxi și pleacă*
-după un timp bate la ușa lui Leo*
Leo: *deschide* Yes? Who are you, sir?
Codrin: Am venit s-o fut pă mă-ta. *ia Oscarul și pleaca*
Leo: Get him!!!
*urmăriri din alea șmechere de Fast and Furious*
-între timp, în România, eu și Roberto ne uitam la știri-
Femeia de la tv: Un tânăr român a ciordit singurul premiu Oscar al autorului Leonardo DiCaprio. Putem spune că am excelat în sportul nostru național. Putem fi mândri. Din păcate, poliția americană l-a arestează pe tânărul campion.
Eu: Iar s-a fript ăsta... Îl salvăm din nou?
Roberto: Dar trecem pe la KFC întâi?
Eu: Dap.
Narator: Și așa au plecat eroii noștri în căutarea amicului ciorditor. Zi si noapte s-au plimbat prin mall-uri, restaurante, cinemauri, uitând de Codrin, dă-l dracu'. Hei, pot sa vin și eu la AquaLand?
Eu: Da. Ei bine, asta a fost oameni buni, până data viitoare lăsaţi provocări și înrebări, fiţi tari ca de obicei. Pa!

Ask and dare Codrinel Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum