*Dimineața*
Mă trezesc de dimineață somnoroasa și tocmai mă gândeam sa caut un apartament de închiriat în Koreea de Sud ( Seoul ) pentru ca am terminat liceul și vreau sa mă duc acolo la facultate .. Am uitat sa mă prezint ❤
Eu sunt Umji . Am 18 ani , sunt bruneta cu ochi albastri , sunt pitica . Cuvintele care mă definesc sunt copilărosa, supărăciosă și prietenoasa .Mă ridic din pat și mă duc la PC sa îmi caut unde o sa locuiesc când o sa ajung în Korea .
Caut de câteva ore dar tot nu găsesc .. e clar o sa dorm în parcuri pe bănci :)) .
Ma duc supărată la mama sa îi spun ca nu am găsit niciun apartament ..Eu - Mamii ! Nu am găsit unde sa stau în Korea . Ce fac ? Înscrierile la facultate sunt pana pe 01.09 ...
Mama - Pai , am găsit eu ceva dar nu știu dacă ești de acord .. Am o prietena care locuiește acolo împreună cu familia ei . Locuiește la bloc .
Eu - Orice doar sa fie în Korea .
Mama - Și din câte am aflat unde sta ea este și aproape de facultatea ta .
Eu - Super ! Anunt-o și spunei ca mâine plec de aici .
Mama - Bine . Du-te si pregătește-te !
Eu - Ok .
Ma duc în camera mea și încep sa îmi fac bagajul .. Și stau și mă gândesc cât de greu îmi va fi .. sa stau fără familie .. Fără prieteni și fără Aky ( Aky este câinele meu ) .. O sa imi fie foarte dor de ei .. dar o sa îi vizitez în vacante .. Oare Suny a uitat de mine ? Văd ca un semn de viata numai da .. Sa o sun ? Dar nu .. Probabil ca are treaba și nu as vrea sa o stresez și după mai începe și sa plângă când aude ca plec .. Ea este cea mai buna prietena a mea din clasa a III -a .. pana acum nu ne-am despărțit niciodată .. dar văd ca acum e nevoie ..
Acolo nu cunosc pe nimeni .. nici măcar pe prietena lui mama nu știu cum o cheamă :)) dar totuși mă duc la ea :)) ..
Mama - Umji ! A venit Suny !
Eu - Aolo ! Ce mă fac dacă vede bagajul ? O sa zică ca deja mă pregătesc fără sa îi zic ca plec .. Va fii supărată ..
Ascund repede bagajul și cobor jos sa o iau ..